Na projektu se podílejí

Petr Cikán Head of Email Marketing
Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Newsletter pro Hudy.cz využívá předpověď počasí

Pro Hudy.cz jsme navrhovali personalizovanou e-mailovou kampaň s úmyslem využít co nejvíc dostupných informací o zákaznících. Při té příležitosti nás napadlo, že na výběr konkrétních produktů má kromě ceny, designu či kvality vliv také počasí. Málokdo shání v zimě šortky, a naopak v létě existuje jen mizivá poptávka po šálách a rukavicích.

Ve výsledku dosáhla kampaň o 30 % vyššího open rate než ostatní rozesílky Hudy.cz. Z hlediska návštěvnosti, tržeb i průměrné výše objednávky jde o třetí nejúspěšnější e-mailovou kampaň HUDYsportu.

Kampaň byla za svou originalitu a provedení oceněna v soutěži WebTop100 v kategorii e-mail, v níž získala 1. místo.

Více informací o kampani zjistíte v naší případové studii:

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*