Na Eshopistu zamířily špičky e-commerce. Byl o trendu Marketplaces


Tradiční networkingová akce Eshopista přivítala ve čtvrtek 16. června v La Fabrice špičky české e-commerce. Bylo to odpoledne plné byznys inspirací, trendů a novinek – tentokrát na téma Marketplaces. Eshopista je uznávaná networkingová platforma, která už sedm let propojuje českou e-commerce scénu.

Proč tentokrát téma Marketplaces?
Internetová tržiště (Marketplaces) představují v online byznysu velký trend, který zažívá vzestup i na českém trhu. Pro prodejce a e-shopy znamenají Marketplaces další rozhýbání jejich byznysů.

Téma Marketplaces rezonuje trhem čím dál silněji, u zákazníků je tento způsob nakupování stále oblíbenější a přináší spoustu benefitů samotným prodejcům – ať už je to nárůst byznysu, nové zákazníky a tržby či možnost nabídnout své zboží v zahraničí,“ říká David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware.

David Cikánek ze společnosti Expando a Dušan Smoljak z Acomware vám na Eshopistovi ukázali aktuální čísla i to, jak Marketplaces hýbou byznysem v ČR a zahraničí. Přidali i zajímavá čísla z realizovaného průzkumu. Nechyběly největší chyby e-shopů ve světě Marketplaces.

Petr Bena z Alzy sdílel zkušenosti o tom, co mohou Marketplaces přinést e-shopům, jaké služby pro ně nabízejí a jaký bude trend do budoucna. Jeho kolega z Alzy Jan Pípal zase prozradil , jakou v celém odvětví hraje roli logistika a jaký bude její další vývoj. Petr Hušek z Heureka Group představil Marketplaces z pohledu zákazníka, e-shopu a dat. Nechyběla ani velká panelová diskuse s Petrem Benou z Alzy, Janem Penkalou z Astratexu, Michalem Vodákem z Heureka Group, Milanem Polákem ze Zootu a Adamem Kurzokem z Expando.

Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.

Podívejte se na video z Eshopisty o Marketplaces:


O společnosti Acomware
Acomware je marketingová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na acomware.cz


Kontakt pro média:
Jitka Gráfová
jitka.grafova@acomware.cz