Působíme na trhu od roku 2002 a za tu dobu jsem úspěšně realizovali přes 3 000 významných projektů v České republice i zahraničí. Poslechněte si tipy našich specialistů, které zazněly v online magazínu Mladý podnikatel. Zajímá vás víc? Sjednejte si u nás marketingovou konzultaci.
Zákaznická retence patří k tématům, které e-shopy dlouhodobě opomíjely. Změnilo za poslední roky něco, nebo stále firmy řeší jenom akvizici nových zákazníků a na stávající zákazníky zapomínají? A jak můžete ve vašem e-shopu k retenci přistoupit i vy?
Velké firmy si většinou buď vytváří vlastní in-house performace oddělení, nebo si najímají externí agentury. V čem je práce pro velké firmy specifická a jak se může PPC specialista bránit chybám, které mohou velmi rychle dosáhnout statisícových škod?
Čeští marketéři se často omezují pouze na svoje zavedené postupy a vybírají si tu jednodušší cestu. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jaké chyby dělají čeští marketéři, kdy dělají svou práci špatně a proč by měli zkoušet nové věci.
Co zahraniční expanze obnáší, kdy je na ni e-shop připraven a v jakých trzích se skrývá velký potenciál? Rozhodnutí, zda a na kterém ze zahraničních trhů otevřít pobočku, by mělo předcházet několik základních kroků.
Řada e-shopů e-mailing stále podceňuje. Ať jde o sběr kontaktů, práci s databází, nebo nepíšou efektivní e-maily. Jaké další časté chyby e-shopy v e-mailingu dělají?
Spousta e-shopů bojuje se skutečností, že nedokáže zákazníkům správně prezentovat svou konkurenční výhodu. Poslechněte si, jak k tomu přistoupit.
Zaujal vás některý z rozhovorů? Kontaktujte nás. Poradíme vám, jak zlepšit efektivitu digitálního marketingu.