Ondřej Klega spolu s Janem Penkalou z ACOMWARE v pondělí 29. října vedli odborný seminář pro členy APEK na aktuální téma „Vánoční kampaně efektivně“. Na setkání nechyběli majitelé a zástupci velkých českých e-shopů.
Odhady Heureka.cz hovoří o rekordní výši obratů tuzemských e-shopů. Z toho více než čtvrtina obratu připadá na Vánoce, na které by se měly e-shopy připravit několik měsíců předem. „Do přípravy vánoční kampaně se pusťte už v létě, abyste mohli začít inzerovat minimálně 2 měsíce před hlavní sezónou. Na Vánoce je potřeba mít už PPC kampaně 100% nastavené,“ zdůraznil Ondřej Klega.
E-shopy nesmí zapomenout ani na logistiku
nebo plánování marketingových akcí.
Doprava zdarma na vybrané produkty
Výhodné produktové balíčky
Dodatečné body do věrnostního programu
Zboží skladem a také pobočky nebo výdejní místa