ExaSoft.cz: Google nákupy přinesly vysoké tržby při nízkém PNO

Spolupráci s e-shopem ExaSoft.cz jsme zahájili v červenci 2016, kdy jsme převzali správu PPC kampaní s cílem maximalizovat tržby při dodržení PNO pod 5 %. Do výpočtu PNO bylo možné zahrnout také 30 % hodnoty asistovaných konverzí.

Vzhledem k povaze segmentu e-shopu jsme se rozhodli pracovat především s Google nákupy. Založili jsme celkem 84 samostatných kampaní, které odpovídají kategoriím webu. Za účelem zvýšení konverzního poměru a celkové ziskovosti jsme po získání dostatečného množství dat začali kampaně vyhodnocovat a optimalizovat:

  1. Cenová optimalizace kampaní
  2. Pravidelná analýza vyhledávacích dotazů
  3. Po šesti týdnech správy cenová optimalizace všech kampaní (dle lokálního výkonu v ČR a výkonu jednotlivých zařízení)
  4. Po pár měsících správy pozastavení inzerce kategorií, které nesplnily cíle

Kvalitním nastavením a optimalizací kampaní jsme v listopadu 2016 dosáhli zvýšení tržeb z Google nákupů meziročně o 233 %, přičemž PNO byla po započítání 30 % z hodnoty asistovaných konverzí pouze 4,1 %.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Exasoft
Případová studie – Case-Exasoft

 

cs_CZCZ