Co dnes zákazníci e-shopů chtějí? O tom byl další Eshopista

Co dnes zákazníci e-shopů chtějí?  Jak moc jsou zákazníci ochotni čekat na zboží objednané z e-shopu? Jak se s tím musejí poprat samotné e-shopy i přepravci? Co dělat, když se chystáte objevovat další byznys příležitosti na nových trzích? O tom byl další Eshopista, který se konal  14. září v Praze.

Klíčovými tématy byly trendy v logistice a expanze. Co e-shopy v blízké budoucnosti v těchto oblastech čeká a jak na to musejí reagovat již nyní? Na co si dát pozor při dobývání nových trhů a proč se mnoho e-shopů stále častěji přiklání k využívání outsourcingu logistiky?

Mezi hlavními speakery se představil Zdeněk Prchlík, Managing Director ze Zásilkovny. Ten ukázal, čemu dnes čelí přepravní společnosti, ať už jsou to vlivy jako ceny pohonných hmot, nebo inflace a recese, a jaké existuje řešení. Odhalil také, jak vliv ekonomické situace ovlivňuje celou přepravní infrastrukturu, na co se mají e-shopy výhledově připravit a jaké jsou trendy nejen v oblasti udržitelnosti, ale i samotného doručování.  Odkryl pro vás i zajímavá data ze spotřebitelského průzkumu.

Petr Novotný, Managing Director z Packety International, s vámi sdílel aktuální informace, co zákazníci e-shopů v oblasti přepravy do zahraničí stále více žádají a jak se přepravní společnosti musejí vyrovnat s trendem poptávky na rychlé doručování, tedy krátké lead times z a do zahraničí do 48 hodin. Poradí také, jak vůbec na expanzi na zajímavé trhy a jak to celé efektivně zprocesovat.

O tom, jak se nyní vyvíjí Q-commerce, tedy expresní doručení v desítkách minut od objednání, přednášel Josef Dvořák, Head of Wolt Drive.

Na co se připravit než vyrazíte dobýt nové trhy? Na jakou analýzu nesmíte zapomenout? Na co se zaměřit v jakých krocích? Proč stojí za to si expanzi otestovat? Michal Janík, CEO Mergado, prozradil know-how, proč stojí za to si s pomocí platforem a srovnání s konkurencí vstup na nový trh otestovat a zkusit si, zda má vůbec význam se do této expanze pustit ve velkém.

Patrik Babinec, CMO Skladon, ukázal, jak si lze zjednodušit expanzi na nové trhy a proč se celá řada e-shopů stále častěji přiklání k variantě outsourcingu logistiky. Jaké trendy nás v oblasti fulfillmentu čekají v následujících letech a ukázal  zajímavá data ze zahraničních trhů.

Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.

Podívejte se na video, jaký byl Eshopista:


O společnosti Acomware:
Acomware je marketingová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru.

Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na acomware.cz.


Kontakt pro média:
Jitka Gráfová
jitka.grafova@acomware.cz

cs_CZCZ