Chatboti místo živých lidí. V Praze zazní nové informace o využití umělé inteligence v marketingu

K tématu umělé inteligence promluví na konferenci Purna Virji z Microsoftu, která patří mezi největší odborníky na internetovou reklamu. „V mé přednášce se podíváme na to, jaký potenciál mají chatboti nebo jiné druhy umělé inteligence v marketingu,“ prozrazuje Purna, jež se bude ve svém prvním vystoupení v České republice věnovat například i problematice hlasového vyhledávání. Nebude ale jediným hostem ze zahraničí. Na podiu ji vystřídá Warren Knight z Velké Británie, který odprezentuje šest moderních trendů pro budování firemní značky v prostředí internetu.

Rozdíl mezi atribucí posledního kliknutí a atribucí podloženou daty (data-driven attribution) přijede do Prahy vysvětlit Justus M. Mallach z anglického Googlu. Gopesh Raichura ze společnosti Oracle zase pohovoří o tom, jak jsou pro podnikání důležitá data. „Myslím, že je nejvyšší čas, aby firmy začaly využívat data ke zvýšení své obchodní výkonnosti. Pro Performance 2020 jsem proto připravil zamyšlení se nad tím, jak dnešní společnosti používají Data Management Platform (DMP) k personalizaci komunikace se zákazníky,“ tvrdí Raichura.

České odborníky na výkonnostní marketing zastoupí na konferenci Performance 2020 Markéta Kabátová z uLab, která ukáže, jak mohou dnešní online trendy ohrozit vývoj PPC reklamy v budoucnu. Petra Větrovská prozradí, jakými vlastnostmi by měl disponovat správný PPC specialista. Petra Pacáková zase poradí, jakou PPC strategii by měly zvolit malé a střední e-shopy. Součástí konference bude rovněž panelová diskuze, jež se bude za účasti představitelů Alza.cz, ACOMWARE nebo Zoot.cz věnovat expanzi e-shopů do zahraničí.

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřuje se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Za 13 let fungování obsloužila přes 3 000 internetových projektů. ACOMWARE je držitelem certifikátů Google Premier Partner, Sklik Certifikovaná agentura a je partnerem společností IBM, Oracle nebo Adform.

Tým tvoří více než 60 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikuje řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádá školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přináší také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.

Kontakt pro média

Relative PR & Consultancy

Tomáš Perman

tel. +420 733 738 810

e-mail: tomas.perman@relativepr.cz