ACOMWARE spravuje pro UNICEF ČR kampaně na internetu

Praha, 3. 6. 2014 – Konzultační agentura ACOMWARE spravuje PPC kampaně neziskové organizace UNICEF ČR, která získala prostředky na propagaci v rámci projektu Google AdGrants. Kampaně již pomohly se sbíráním podpisů pod internetovou petici a v současnosti se zaměřují zejména na propagaci prodeje zboží a dárkových předmětů s logem UNICEF.

PPC kampaně doposud přivedly na web UNICEF ČR zhruba 27 000 návštěvníků a společnost ACOMWARE je spravuje bezplatně. Velký přínos znamenaly nejen pro internetový prodej zboží UNICEF, ale také pro propagaci petice za lepší hygienické podmínky dětí z celého světa, kde se podařilo získat přes 300 podpisů. Do budoucna chce UNICEF ČR s PPC kampaněmi pokračovat a plánuje jejich využití ještě rozšířit.

„Je pro nás ctí být společností, která pro UNICEF ČR tyto kampaně spravuje,“ vysvětluje Jan Fencík, Performance Advertising Manager ve společnosti ACOMWARE. „UNICEF využívá reklamu k propagaci řady aktivit, mezi jinými například Dne vody nebo jiných soutěžních či charitativních akcí. Díky štědrému finančnímu daru, který může v rámci Google AdGrants čerpat, není problém podporovat veškeré aktivity, které mají pro tuto organizaci význam,“ doplňuje Jan Fencík.

UNICEF plánuje využít online propagaci také pro své fundraisingové aktivity„Nejlépe zatím dopadly kampaně na konkrétní výrobek, nákup nebo příspěvek, např. dárky na Den matek nebo prodej panenek. Tedy věci z prostředí, které se nejvíce blíží e-shopu,“ říká Hana Čermáková, Database Manager UNICEF ČR. „Vzájemná spolupráce s ACOMWARE je pro nás s každou novou PPC kampaní lepší a účinnější. Základním měřítkem je několikanásobně zvýšená návštěvnost webových stránek a tím i další rozšíření povědomí o našich aktivitách,“ uzavírá.

 

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní emailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 11 let fungování jsme obsloužili přes 2 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 30 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce také přinášíme klientům řadu případových studií, analýz, školení a workshopů. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli – Eshopista.

 

Kontakt pro média

Rubikon PR

Patricie Petruccová

tel: +420 775 929 191

email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz

cs_CZCZ