ACOMWARE se stává partnerem Roivenue, klientům umožní lépe řídit marketingové rozpočty

Praha, 29. června 2016 – Analyzovat nejen marketingová, ale také obchodní data s cílem zlepšit plánování a obchodní výsledky. Právě to svým klientům nyní umožní konzultační společnost ACOMWARE, která nově využívá cloudový nástroj Roivenue pro analýzu marketingových a obchodních dat.

Úlohou cloudového nástroje Roivenue je pomoci firmám, jež podnikají na internetu, správně vyhodnotit jejich marketingové aktivity. „Široce známé nástroje jako Google Analytics sice ukazují firmám výsledky z různých prodejních kanálů, ale neumožňují jim pracovat též s reálnými obchodními daty – například se skutečným obratem a ziskem,“  říká Jan Penkala, CEO společnosti ACOMWARE. Podle Penkaly se kvůli tomu mohou firmy dostat do situace, kdy tyto standardní nástroje nestačí, a mohou vykazovat výsledky odporující finanční realitě společnosti.

„Pokud firma pracuje i s obchodními daty, dokáže svůj marketing řídit efektivněji. Může správně posoudit, které marketingové kanály pro ni mají přínos, a které naopak ne. Dokáže pak efektivněji investovat své prostředky,“  vysvětluje Penkala. ACOMWARE si vybral produkt Roivenue z důvodu, že jde o kvalitní český nástroj, který vedle analýzy dat disponuje i řadou funkcí pro jejich vyhodnocení, řeší například i atribuční modelování.

ACOMWARE svým klientům nabídne nejen implementaci tohoto nástroje, ale rovněž konzultace výsledků, vizualizaci dat nebo tvorbu RFM modelů. Prvním zákazníkem, který nástroj Roivenue aktuálně implementuje, je největší český prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jeho marketingový manažer Filip Černý k tomu říká: „Vyhodnocování vícekanálového marketingu není snadná věc. Čím více zdrojů, tím těžší rozhodnutí. Od nové technologie čekám, že nám pomůže optimalizovat náklady a maximalizovat zisk z online, ale i offline reklamy. PNO je metrika, která nám už dávno nestačí, potřebujeme jít více do hloubky. Také jsme už dlouho hledali nástroj, který nám umožní dívat se na data uceleně, v kontextu, a vytvářet scénáře.“

Podle Martina Ptáčka, CEO společnosti Cross Masters, která za nástrojem Roivenue stojí, je spolupráce s ACOMWARE pro jeho firmu zásadní z hlediska posílení pozice na českém trhu. „ACOMWARE vnímáme jako silného hráče na poli e-commerce a jsme rádi, že můžeme poskytnout platformu, do které jsme zúročili mnoho let marketingových a manažerských zkušeností. Produkt se vyvíjel více než 3 roky,“  říká.

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Za 13 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 60 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.

O Roivenue

Roivenue je nástroj na podporu správných rozhodnutí v on-line marketingu. Obsahuje konektory na více než 50 marketingových kanálů (Facebook, AdWords, Sklik, Heureka atd.), Google Analytics i interní systém klienta. Spojuje v sobě veškeré investice do kampaní, chování zákazníků a profit z objednávek a umožňuje tak vyhodnocovat a řídit marketing podle ROI. Díky Roivenue mohou marketéři lépe pochopit, co má největší vliv na jejich celkové výsledky, a mít pod kontrolou celý marketing napříč všemi kanály.

Kontakt pro média

Relative PR & Consultancy

Jiří Uhlíř

tel. +420 724 014 642

e-mail: jiri.uhlir@relativepr.cz

cs_CZCZ