Pro společnost KOH-I-NOOR HARDTMUTH a.s., jednoho z největších světových producentů a distributorů uměleckých, školních a kancelářských potřeb, zajistí ACOMWARE vyhledávací a YouTube kampaně zaměřené na polský trh. V případě výrobce elektrického ručního nářadí, českolipské společnosti Narex, se ACOMWARE postará o brandovou kampaň na podporu podzimních akcí. Ta zahrne videoreklamu a dále PPC či RTB kampaně.
„Jsme potěšeni, že mezi našimi klienty přibývají tradiční výrobní společnosti, které se snaží využívat prostředí e-commerce k dalšímu růstu a také k expanzi do zahraničí. Digitál přináší firmám spoustu možností, proto se je spolu s partnery snažíme o těchto příležitostech informovat a následně jim také pomoci. Brzy představíme také další zajímavé klienty z této oblasti,“ říká k novým zakázkám Jan Penkala, CEO společnosti ACOMWARE.
ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 13 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.
Tým tvoří více než 45 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.
Rubikon PR
Patricie Petruccová
tel: +420 775 929 191