ACOMWARE posiluje svůj tým pro e-mailovou komunikaci, připravuje vlastní networkingovou platformu Email Open

Praha, 10. 7. 2015 – Konzultační společnost ACOMWARE posiluje své oddělení pro e-mailovou komunikaci. Novým členem týmu je od července Martin Halama, který doposud působil jako koordinátor e-mailového marketingu v MAKRO Cash&Carry ČR. ACOMWARE také chystá další novinky v čele s vlastní platformou pro setkávání odborníků na e-mailing.

Přijímáním nových specialistů reaguje ACOMWARE na rostoucí poptávku o správu e-mailové komunikace ze strany svých klientů. „Kontinuálně získáváme nové klienty z řad e-shopů i retailových firem. Jejich společným cílem je zlepšit e-mailovou komunikaci napříč celým životním cyklem zákazníka,“ vysvětluje Jan Penkala, CEO společnosti.

Oddělení e-mail marketingu vedené Petrem Cikánem nově posílil Martin Halama, který doposud působil jako koordinátor e-mailového marketingu v MAKRO Cash&Carry ČR. Halama byl již v minulosti oceněn za svou práci na e-mailových kampaních, když si například v roce 2013 odnesl první a druhé místo v soutěži Fenix content marketing v kategorii o nejlepší newsletter. V letošním roce je také členem poroty soutěže WebTop100 v kategorii E-mailingová kampaň.

ACOMWARE je v současnosti jedničkou mezi konzultačními společnostmi, které poskytují služby v oblasti e-mailové komunikace. S tou pomáhá řadě předních firem, jako je ČSA, TESCOMA, Kytary.cz nebo Feedo.cz. Společnost nedávno spustila na adrese https://emailing.www.acomware.cz nový specializovaný web věnovaný této tematice a na podzim pak připravuje vlastní networkingovou platformu Email Open, v rámci níž budou mít odborníci i klienti možnost seznámit se s novinkami v oblasti e-mailové komunikace. „Cílem setkání bude přinášet praktické zkušenosti, konkrétní data z českého trhu i inspiraci ze zahraničí,“ vysvětluje Penkala. První setkání proběhne v září letošního roku.

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní e-mailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 13 let fungování jsme obsloužili přes 3 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 45 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce publikujeme řadu případových studií nebo analýz, dále také pořádáme školení nebo workshopy. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli Eshopista.

Kontakt pro média

Rubikon PR

Patricie Petruccová

tel: +420 775 929 191

email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz