Acomware nově spravuje sociální sítě Česká spořitelna – penzijní společnosti

Konzultační společnost Acomware, která se zaměřuje na digitální marketing a e-commerce, zvítězila ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí Česká spořitelna – penzijní společnosti.

Acomware se společnosti postará o obsah i výkon všech sociálních sítí, které firma využívá ke své komunikaci. „Konkrétně jde o Facebook a nově také Instagram, který stavíme od nuly,“ vysvětluje Pavel Paradýs, Social Media Team Leader ve společnosti Acomware. „V tendru jsme se kromě komplexní strategie využití těchto kanálů velmi soustředili i na kreativu. Připravili jsme ukázkovou kampaň včetně videa či vzorových příspěvků, která je ready-to-go,“ vysvětluje Paradýs, podle něhož je prvním cílem spolupráce nastavení jednotné vizuální identity na všech sociálních sítích a odlišení obsahu od konkurenčních penzijních společností.

Česká spořitelna – penzijní společnost, a. s., drží největší tržní podíl z hlediska celkového počtu klientů v doplňkovém penzijním spoření v České republice. Jejím 100% vlastníkem je Česká spořitelna, která se již v roce 2000 stala členem silné středoevropské finanční skupiny Erste Bank. „Agentura Acomware na nás zapůsobila nejen sympatickým týmem, který nám byl přidělen, ale také nápady, kreativitou a svými zkušenostmi v tomto odvětví. Jsme si jistí, že jsme si pro naše sociální sítě vybrali toho správného partnera,“ říká Darina Danielová, Marketing Manager ve společnosti Česká spořitelna – penzijní společnost, a. s.

Správa obsahu na sociálních sítích je oblast, na kterou se Acomware v posledním roce intenzivně zaměřuje. „A to jak stavbou specializovaného týmu odborníků, tak investicemi do technického vybavení, které je pro tento druh služeb nezbytné. Díky tomu jsme v posledních měsících získali významné klienty jako Tescoma, Sberbank nebo Lovela,“ doplňuje David Vurma, CEO společnosti.

Acomware patří z hlediska výše obratu i rozsahu služeb mezi největší konzultační společnosti zaměřené na oblast e-commerce a digitálního marketingu v Česku. Mezi jeho zákazníky patří vedle klasických e-shopů také významné retailové a výrobní firmy. S digitálním marketingem pomáhá například společnostem Astratex, Office Depot, Sberbank, MOBIL.CZ nebo Tescoma.


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

Ivona Ševčíková vede v Acomware oddělení zákaznické retence a zkušeností

Ivona Ševčíková vede v Acomware oddělení zákaznické retence a zkušeností

Novou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici Head of Customer Retention & Experience se věnuje rozvoji nového oddělení...

číst
Češi si letos nechají vánoční dárky přivézt domů. Tlak na dopravu bude extrémní

Češi si letos nechají vánoční dárky přivézt domů. Tlak na dopravu bude extrémní

Češi si letos nechají raději vánoční dárky přivézt domů, než aby si je sami vyzvedli. Vyplývá to z ankety konzultační společnosti Acomware u vybraných...

číst
Acomware posiluje. Pozici Performance Strategist obsadil František Florián

Acomware posiluje. Pozici Performance Strategist obsadil František Florián

Na pozici Performance Strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián. Na starosti bude mít tvorbu performance strategií ...

číst
cs_CZCZ