Na projektu se podílejí

Ondřej Klega Head of Marketing and Business Development
Ondřej má v ACOMWARE na starosti vedení týmu marketingu. Zaměřuje se také na partnerské činnosti, přednáší na konferencích o problematice e-commerce (Shoproku Meeting 2012, E-business Forum), participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Kamil Gric PR Manager
Kamil pracuje na pozici Marketing Manager, kde má na starosti řízení marketingového týmu. Aktivně se věnuje zejména problematice PR a obsahu. Připravuje případové studie, výstupy pro média i populárně-naučné články pro náš blog.

Výzkum pro Marketing Festival: největší potenciál je v mobilní reklamě

Největší potenciál ze služeb v oblasti online marketingu má mobilní a video reklama. Vyplývá to z výzkumu společnosti ACOMWARE, který byl zveřejněn v první den konference Marketing Festival.

Průzkum uskutečněný v listopadu 2015 k příležitosti listopadové konference Marketing Festival se zaměřil na názory a postoje specialistů na online marketing. Z odpovědí vyplývá, že největší rozvoj čeká tuzemský trh v oblasti mobilní reklamy. „Myslí si to zhruba 65 % dotázaných. Přes 50 % se dále shoduje, že velký vzestup čeká video reklamu nebo sociální sítě,“ vysvětluje Ondřej Klega ze společnosti ACOMWARE a dodává: „Umístění mobilů na prvním místě výzkumu není překvapivé. Z našich statistik za letošní rok mimo jiné vyplývá, že podíl mobilů na návštěvnosti a obratu českých e-shopů se za rok zvýšil o zhruba 60 %.

U specialistů na online marketing panuje podle výsledků průzkumu spokojenost s platovými podmínkami v oboru. Mají také velký zájem dále rozšiřovat své znalosti. „Se svým platem je spokojeno 70 % marketérů. Týká se to i těch, kterým mzda v poslední době stagnovala,“ říká Klega. Pokud jde o potřebu vzdělávání se, 88 % marketérů čte odborné publikace, jako jsou knihy či blogy. Informace získávají též na sociálních sítích (73,1 %) nebo na českých konferencích (71,8 %).

Více než čtvrtina dotázaných je již držitelem některé z odborných certifikací. Více než 41 % marketérů nejvíce motivují k práci prokazatelné výsledky jejich práce. Na druhém místě se objevila možnost sebevzdělávání. Až za čtvrtý nejdůležitější faktor považují marketéři mzdu či jiný druh finanční odměny. „Výsledky jasně ukazují, že finanční ohodnocení není jediným motivátorem pro start kariéry. Zejména u mladých lidí naopak platí, že jsou nadšeni z možnosti pracovně se rozvíjet v oblastech, které jsou jim přirozeně blízké,“ myslí si Magda Divišová, CEO společnosti Online People.

Více informací a další výsledky výzkumu můžete najít v této infografice:

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*