Na projektu se podílejí

Ondřej Klega Head of Marketing and Business Development
Ondřej má v ACOMWARE na starosti vedení týmu marketingu. Zaměřuje se také na partnerské činnosti, přednáší na konferencích o problematice e-commerce (Shoproku Meeting 2012, E-business Forum), participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Kamil Gric PR Manager
Kamil pracuje na pozici Marketing Manager, kde má na starosti řízení marketingového týmu. Aktivně se věnuje zejména problematice PR a obsahu. Připravuje případové studie, výstupy pro média i populárně-naučné články pro náš blog.

Spotřebitelský výzkum 2016: Vztah české populace k internetovému nakupování

V srpnu 2016 jsme ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos připravili spotřebitelský výzkum na téma "Vztah české populace k internetovému nakupování". Výzkum si kladl za cíl zjistit, jaké kategorie lidé nakupují na internetu, jaký postoj zaujímají k internetovému nakupování nebo jaké jsou jejich preference. Nabízí také porovnání s daty z roku 2014, kdy jsme podobný výzkum poprvé realizovali.

Hlavní zjištění spotřebitelského výzkumu 2016:

  • Pozitivní vztah k nákupům na internetu od roku 2014 narostl z 83 % na 87 %.
  • 84 % nakupujících pořizuje zboží na internetu častěji než před rokem (89 % v 2014).
  • Osobní počítač stále dominuje při realizaci nákupů na internetu, i když nakupující ve věku 15-34 let stále častěji používají mobilní telefon (16 % vs. 9 % u nakupujících ve věku 35+).
  • Nevyužitý potenciál nabízí kategorie Potravin a Hobby a zahrada. U zmíněných kategorií se od roku 2014 zlepšil postoj k nákupům na internetu a zároveň v nich nakupující postrádají více e-shopů.
  • Cena stále patří mezi hlavní motivátory nákupu, její význam ale mírně poklesl. 
  • Mezi kamennými a internetovými obchody existuje provázanost, kdy nakupující na internetu zjišťují informace a v kamenné prodejně si zboží prohlíží před koupí
  • Nově vzrůstá i porovnávání konkurenčních nabídek nebo zjišťování informací na internetu přes mobilní telefon přímo na ploše prodejny (35%).

Kompletní Spotřebitelský výzkum 2016 ke stažení:

(Zanechte prosím váš e-mail v následujícím formuláři, studie vám bude zaslána do 14 dní)


Pro více informací můžete zhlédnout naši infografiku:

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*