Na projektu se podílejí

Jan Penkala CEO
Jenda je od února 2014 ředitelem naší společnosti. Má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

Série workshopů s Heureka.cz byla završena v Praze

Praktické školení pořádané ACOMWARE a Heureka.cz zažilo svůj vrchol v úterý 6. listopadu na posledním termínu v Praze. Tato série čtyř workshopů se jako jediná soustředila výhradně na porovnávač cen Heureka.cz.

Jak využít Heureka.cz na 100 %... a vydělat na tom?

Tématem školení bylo zejména představení všech funkcí a novinek na Heureka.cz, s cílem využít tento porovnávač cen na 100 % a úspěšně ho používat jako výdělečný prodejní kanál. Do problematiky návštěvníky uvedl náš konzultant Jan Penkala. Návštěvníci se dozvěděli, že 44 % zákazníků zjišťuje informace o produktech a rozhoduje se o nákupu právě na porovnávačích cen. Přitom přes 670 analýz e-shopů v projektu Barometr ACOMWARE zjistilo, že většina e-shopů sice využívá srovnávače zboží, ale 47% z nich je pouze registrováno a nic nepodniká ke zlepšení!

 


školení s Heureka.cz

Novinky roku 2012 na Heureka.cz

Novinky roku 2012 včetně rad pro jejich využití představil na workshopu Kamil Demuth (COO Heureka.cz). „Všechny kroky, které v Heureka.cz podnikáme,“ uvedl zásadní novinky Kamil, „děláme pro to, abychom přinášeli co největší konverze.“

  • Rozšířený základní XML soubor
  • Dostupnostní XML soubor
  • Report z měření konverzí
  • Strom kategorií Heureka.cz
  • Změny ve FASHION
  • Obchody poblíž, vč. HeurekaPointů
  • Změna ve výběru do oranžového boxu

Rozšířený základní XML soubor obsahuje např. položku Delivery – kde můžete uvádět ceny dopravy ke každému konkrétnímu produktu. Existují totiž e-shopy, které si uměle snižují cenu produktu a potom to dohánějí vyšší cenou dopravy. Tato možnost by tomu měla zamezit.

Změny ve FASHION mají za cíl zkvalitnit obsah v sekci móda, která je asi nejrychleji rostoucím segmentem ve srovnávačích. Zákazník si bude moci vyfiltrovat oblečení třeba jen v určité velikosti. Nové podmínky vejdou v platnost 15. listopadu 2012.

​Aktuální trendy v placení se začínají ubírat směrem mobilních plateb. Zaregistrovali jste službu Mobito? „Dejte zákazníkům svobodnou možnost, jak chtějí zboží dodat a jak ho chtějí zaplatit,“ vyjádřil se Kamil Demuth v souvislosti nejen s touto službou, ale i k různým alternativám doručování.

Během workshopu padala řada dotazů, na které reagovaly  Alexandra Čermáková (Content manager Heureka.cz) a Jitka Komárková (Shop specialist Heureka.cz).  I v průběhu přestávky se kolem všech zástupců z Heureky i Jana Penkaly utvořily hloučky lidí pro získání individuálních informací a rad.


školení s Heureka.cz

Jak zvyšovat konverze

Ve druhé polovině se slova opět ujal Jan Penkala, který se věnoval odbornějším radám se zaměřením na zvyšování konverzí. Mezi více než čtyřiceti  zúčastněnými e-shopy nebyl ani jeden uživatel reportu z Měření konverzí. „Report z Měření konverzí je zásadní nástroj, který e-shopy musí používat na denní úrovni,“ připomněl Jan Penkala. Pro ty, kteří nevyužívají Heuréku na maximum, doporučujeme službu 999.cz, která ve spolupráci se srovnávačem zboží Heureka.cz připravila novou unikátní službu - Heureka analýzu.


Nákupní košík Heureka.cz

Poslední částí workshopu bylo představení nákupního košíku na Heureka.cz Jitkou Komárkovou. Tato funkce bude již brzy přístupná všem e-shopům honosícím se certifikátem Ověřeno zákazníky.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*