Na projektu se podílejí

Jan Fencík Performance Advertising Strategist
Honza jako Performance Advertising Strategist se kvalitní prací na klientech vypracoval od běžné správy PPC kampaní až na Leadera oddělení Performance, které vedl přes 3 roky. V současné době se zaměřuje na znalostní rozvoj kolegů, správu VIP klientů a analýzu možností v oblasti výkonnostního marketingu v ČR a zahraničí.

Případová studie Maternia pro Marketing Festival

V zahraniční může být drahé nejen zboží, ale také inzerce. Problém s vysokou cenou PPC kampaní je však možné řešit hledáním vhodného segmentu trhu – ukazuje to případ VašeČočky.cz v zahraničí.

Není tajemstvím, že společnost Maternia (v ČR provozující e-shop VašeČočky.cz) již aktuálně působí na 13 trzích po celé Evropě. Na všech těchto trzích jí pomáháme s výkonnostními kampaněmi, zejména v zemích západní Evropy se však v některých státech často potýkáme s nepříjemný problémem v podobě vysokého CPC, který se v extrémních situacích rovná i polovině ceny produktu.

Abychom tento problém vyřešili, byla zvolena nová, originální strategie PPC kampaní. „Rozhodli jsme se využít relativně vysokého počtu přistěhovalců v jednotlivých zemích a připravit kampaně cílené kromě mateřského jazyka také na další nejčastěji používané jazyky,“ vysvětluje Jan Fencík, Performance Advertising Leader ve společnosti ACOMWARE. Dále pak dodává: „Na zahraničních trzích je v případě vysokých CPC důležité najít si segment trhu, který vám dokáže generovat výsledky za požadované hodnoty. Není potřeba vždy s inzerci přestat.“

Nová strategie přinesla zejména ve Velké Británii okamžité výsledky – přestože byl počet impresí u ostatních jazyků významně nižší, došlo k výraznému zlepšení průměrné pozice inzerátu (z 4,6 na 1,8) a snížení CPC z 2,18 na 1,17 dolaru. Míra konverze přitom byla zachována, respektive mírně zvýšena.

Více informací o kampani včetně podrobných výsledků najdete v následující prezentaci, která byla v podání Tomáše Bártka (Maternia) k vidění na konferenci Marketing Festival.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*