Náš spíkr na konferenci

Jan Fencík Performance Advertising Strategist
Honza jako Performance Advertising Strategist se kvalitní prací na klientech vypracoval od běžné správy PPC kampaní až na Leadera oddělení Performance, které vedl přes 3 roky. V současné době se zaměřuje na znalostní rozvoj kolegů, správu VIP klientů a analýzu možností v oblasti výkonnostního marketingu v ČR a zahraničí.

Přehledné rozdělení zdrojů podle konverznosti a zásahu uživatelů

Víte, jak si stanovit strategii při rozdělování budgetu? Základem je stanovení cílů, segmentace zákazníků, testování zdrojů návštěvnosti a konkurenčního prostředí.

Nejkonverznější zdroje návštěvnosti jsou ve spodní části pyramidy. Patří sem remarketing (cílení na uživatele, kteří již Váš web navštívili), PPC kampaně (PLA kampaně, dynamický remarketing ad.), emailing a srovnávače zboží. Využijte tyto zdroje na 100 %, ještě před investicí do méně konverzních zdrojů návštěvnosti (display kampaně, RTB).

Více informací o jednotlivých zdrojích naleznete v Honzově prezentaci.

Jak efektivně rozdělit budget na výkonnostní marketing from acomwareonline

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*