Pepe Jeans: I malá kampaň dokáže přinést velké výsledky

Pepe Jeans pomáháme s marketingovými aktivitami a dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo naším cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.

Součástí kampaně byly následující kroky:

  1. Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění uživatelského zážitku pro návštěvníky z mobilů.
  2. Příprava nových kolekcí – kolekce Casual, Student a Office.
  3. Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály (60 %).
  4. Tvorba videí propagujících nové kolekce.
  5. Příprava mobilních kampaní.
  6. Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně.

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*