Na projektu se podílejí

Ondřej Klega Head of Marketing and Business Development
Ondřej má v ACOMWARE na starosti vedení týmu marketingu. Zaměřuje se také na partnerské činnosti, přednáší na konferencích o problematice e-commerce (Shoproku Meeting 2012, E-business Forum), participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Kava.cz: realizujeme první nápady z workshopu

Správný přístup k zákazníkovi je dnes pro úspěch e-shopu nezbytný. E-shop Kava.cz se zúčastnil našeho workshopu Péče o zákazníka a jak prozrazuje rozhovor s Karlem Příbramským, konkrétní nápady začal jeho tým obratem uvádět v život.

 

Jakým způsobem hodláte informace získané na workshopu aplikovat v praxi? Můžete uvést nějaký příklad?

Účast na workshopu pro mne byla přínosná. Kromě přednesených informací od Ondřeje Klegy jsem také získal inspirující odezvu od dalších účastníků. Je vidět, že i e-shopy z jiných oblastí řeší podobné problémy.

Veškeré získané informace jsme týden po workshopu v týmu Kava.cz sepsali a vybrali tři témata k rychlé realizaci – zlepšení komunikace s důležitými zákazníky, zvýšení četnosti newsletterů a zrychlení reakce na hodnocení e-shopu (zejména na Heureka.cz).

 

cx-clanekZ informací a rad, které na workshopu zazněly, které považujete za nejužitečnější pro vaše podnikání?

Již před workshopem jsme se rozhodovali o zvýšení četnosti zasílání newsletterů z 2x za měsíc na 1x týdně. Obávali jsme se ale toho, jak naši zákazníci budou reagovat. Díky informacím od Ondřeje Klegy a diskuzi s dalšími účastníky workshopu jsem získal představu, jak zvýšit počet newsletterů, aniž bychom zákazníky naštvali.

 

Které nové služby nebo technologie (související s péčí o zákazníka) připravujete pro své zákazníky?

Oproti většině ostatních účastníků workshopu vidím jako velkou výhodu to, že již máme za sebou zásadní přepracování e-shopu a nyní pracujeme na zlepšení jeho efektivity a konverzního poměru. To znamená, že velkou technologickou změnu jsme již realizovali – jednalo se zejména o responzivitu webu a o zásadní změnu struktury e-shopu.

Na září tohoto roku chystáme velkou, snad až revoluční změnu spočívající v odbourání jedné z největších překážek nákupu na internetu. Ale to bohužel nemohu prozradit předem.

TIP: Využijte klidnějšího léta a domluvte si s námi individuální konzultaci – právě teď byste měli řešit nejen zákaznický servis, ale také již přípravu na letošní Vánoce.

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*