Na projektu se podílejí

Ondřej Klega Head of Marketing and Business Development
Ondřej má v ACOMWARE na starosti vedení týmu marketingu. Zaměřuje se také na partnerské činnosti, přednáší na konferencích o problematice e-commerce (Shoproku Meeting 2012, E-business Forum), participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Jan Fencík Performance Advertising Strategist
Honza jako Performance Advertising Strategist se kvalitní prací na klientech vypracoval od běžné správy PPC kampaní až na Leadera oddělení Performance, které vedl přes 3 roky. V současné době se zaměřuje na znalostní rozvoj kolegů, správu VIP klientů a analýzu možností v oblasti výkonnostního marketingu v ČR a zahraničí.

Antonín Šebík PPC Specialist & Web Analyst
Tonda pracuje jako Web Analyst, má rozsáhlé zkušenosti s webovou analytikou a dalších oborů online marketingu, zejména PPC.

Štěpánka Houžvicová Senior PPC Specialist
Štěpánka pro naše klienty zajišťuje revize XML, optimalizaci pro cenové srovnávače a spravuje PPC kampaně, s čímž je spojen návrh klíčových slov, sestavování samostatných kampaní a nakonec jejich vyhodnocování.

Exkluzivní sortiment ve srovnávačích cen - vyplatí se?

I přesto, že srovnávače cen mají primárně najít "nejlevnější zboží", zkušenost s internetovým obchodem Kulina.cz nás přesvědčila, že služba XML srovnávačů cen je vhodná i pro e-shopy, nabízející exkluzivní sortiment.

Internetový obchod Kulina.cz působí na českém trhu od října 2009. Již v prvním měsíci po spuštění internetového obchodu, začal klient využívat služeb srovnávačů cen.

I přesto, že srovnávače cen mají primárně najít „nejlevnější zboží“, zkušenost s internetovým obchodem Kulina.cz nás přesvědčila, že služba XML srovnávačů cen je vhodná i pro e-shopy, nabízející exkluzivní sortiment.

  

případová studie - srovnávače cen u Kulina.cz

 

A – 30.10.2010 - aktivace přednostního výpisu Zboží Standard

B – 1.11.2010-24.12.2010 - předvánoční období
C – 27.2.2010 - optimalizace produktů


Výsledky využívání srovnávačů cen

Po aktivování všech založených účtů a nastavení důležitých dat se výsledky dostavili téměř okamžitě. První uskutečněná objednávka byla přijata hned následující den. Za pět měsíců využívání všech významných srovnávačů cen došlo jak k nárůstu počtu návštěv a objednávek, tak ale i ke zvýšení počtu uživatelů, kteří na internetovém obchodě tráví opakovaně v průměru 3 minuty.

Chcete i Vy zlepšit obchodní výkonnost svého webu?

 


Optimalizace produktů

Koncem měsíce února jsme provedli optimalizaci produktů. Bylo vybráno 13 klíčových slov, které mají v oblasti kuchyňského vybavení vysokou hledanost.

Cíle optimalizace produktů

Cílem optimalizace produktů v XML feedu bylo zvýšení počtu návštěv a objednávek při zachování
adekvátních nákladů a posunutí tak výsledků ze srovnávačů zboží o kousek dál.

 

 

 

Vlevo na obrázku: Obsazení prvních dvou pozic ve vyhledávání klíčového slova „aroma pekáč“ (stav k březnu 2010)

Vpravo na obrázku: Obsazení prvních dvou pozic ve vyhledávání klíčového slova „nerez konvice“ (stav k březnu 2010)

případová studie - srovnávače cen u Kulina.cz - výsledky
 
případová studie - srovnávače cen u Kulina.cz - výsledky

Výsledek optimalizace produktů

případová studie - srovnávače cen u Kulina.cz - optimalizace

Na grafu je vidět jasný výsledek optimalizace produktů v porovnání s předchozím obdobím.

Zvýšení počtu návštěv: 28,9 %
Zvýšení počtu objednávek: 6%

Optimalizace XML feedu s sebou sice nese zvýšení nákladů na službu, přináší však klientovi kvalitní návštěvníky – potenciální zákazníky a díky předním pozicím na vyhledávaná slova je optimalizací budováno povědomí o jménu firmy.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*