Náš spíkr na konferenci

Petr Cikán Head of Email Marketing
Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

E-commerce Forum 2014 – letos s novým konceptem workshopů

Největší tuzemská e-commerce konference se letos uskuteční v Brně ve dnech 28. a 29. května. Těšit se můžete na velké řečníky a inspirativní vystoupení – pozvání přijali Gertin Schraa (Philips) nebo Jitka Dvořáková (CZC.cz). ACOMWARE na akci vystoupí s příspěvkem na téma behaviorální komunikace.

 

Letošní E-commerce forum slibuje inspiraci nejen z domova, ale také zahraničí. Gertin Schraa z Philips například prozradí, jakou roli hraje značkový obchod v procesu zákaznického rozhodování. Darko Butina (donedávna CEO největšího slovinského eshopu Mimovrste) pro změnu návštěvníky naučí, jak se stát nejlepšími obchodníky.

Logickou převahu ale budou mít čeští přednášející. Generální ředitelka CZC.cz, Jitka Dvořáková, se bude ve svém příspěvku věnovat problematice multikanálového prodeje. Ze zajímavých řečníků vystoupí například Ivan Petrův, který představí v příběhu Brašnářství Tlustý a spol. propojení tradičního řemesla se silou sociálních diskusí. V panelové diskusi na téma moderních platebních metod pak zasednou zástupci PayU, Twisto, Agmo a 123shop.cz.

Největší část dvoudenní konference bude věnována workshopům. V nich své praktické zkušenosti s rozjezdem nového e-shopu předá Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. Expert na sociální média Adam Zbiejczuk ukáže možnosti online reputace a CEO Brand Embassy, Vít Horký, poskytne návod, jak zákaznickou péči a s ní spojené sociální sítě využít i ve vaší firmě. Vedle nich povedou svůj workshop také Tomáš Braverman (CEO Heureka), Jiří Hlavenka či Tomáš Jindříšek.

Jak využít data z chování zákazníka pro behaviorální komunikaci a konkrétní příklady z praxe uvidíte na workshopu Petra Cikána z ACOMWARE. Zákazník dnes na webu poskytuje velké množství informací o sobě, svých preferencích a chování. Přesto není důležité, kolik dat se vám podařilo získat, ale jakým způsobem je využijete ve své komunikaci. K behaviorální komunikaci je v českém prostředí cesta daleká, ale již první kroky ukazují výrazná zlepšení – zvýšení open rate, více objednávek a větší spokojenost zákazníka.

Všechny řečníky konference, podrobný program a vstupenky najdete na www.ecommerceforum.cz

 

Spíkři, na které se můžete těšit

Gertin Schraa

Darko Butina

Jitka Dvořáková

Adam Zbiejczuk

Jiří Hlavenka

Tomáš Braverman

 

Konference se letos uskuteční v příjemném prostředí hotelu Atlantis nedaleko Brna.

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*