Na projektu se podílejí

Jan Penkala CEO
Jenda je od února 2014 ředitelem naší společnosti. Má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

Česká TESCOMA zvýšila svůj obrat z emailingu o 99 %

Český prodejce kuchyňského vybavení s námi již přes rok pracuje na vylepšení své emailové komunikace. Výsledkem je meziroční růst obratu o 99 % a téměř 20 000 nových kontaktů.

 

Se společností TESCOMA začínáme na úpravě emailové komunikace pracovat v září 2013. Máme přitom tři základní cíle:

  1. Zvýšení obrat z emailových kampaní
  2. Modernizace rozesílky (responzivní design, dynamický obsah a další) 
  3. Sběr nových emailů

Po konzultacích s klientem zavádíme do praxe první dohodnuté úpravy emailingu. Přestáváme komunikovat výhradně s celou databází kontaktů a více se zaměřujeme na skupiny aktivních zákazníků. Spouštíme automatické kampaně jako welcome proces nebo přání k svátku, které doplňujeme také o dynamický obsah nebo prvky personalizace. V e-shopu Tescoma také sbíráme přes PadiAct nové emaily, když zákazníky motivujeme jednorázovou slevou na příští nákup.

Dosavadní výsledky potvrzují, že se změny v emailové komunikaci osvědčily. Za období od září 2013 do srpna 2014 se podařilo dosáhnout meziročního růstu obratu z emailingu o 99 %. Ve stejném období jsme také získali více než 19 tisíc nových emailů díky sběru přes PadiAct.

Více informací najdete v naší studii, kterou si můžete stáhnout zdarma zde.

TIP: Chcete také vy zdvojnásobit svůj obrat z emailingu? Kontaktujte nás pro úvodní konzultaci.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*