Česká TESCOMA zvýšila svůj obrat z emailingu o 99 %

Český prodejce kuchyňského vybavení s námi již přes rok pracuje na vylepšení své emailové komunikace. Výsledkem je meziroční růst obratu o 99 % a téměř 20 000 nových kontaktů.

Se společností TESCOMA začínáme na úpravě emailové komunikace pracovat v září 2013. Máme přitom tři základní cíle:

  1. Zvýšení obrat z emailových kampaní
  2. Modernizace rozesílky (responzivní design, dynamický obsah a další)
  3. Sběr nových emailů

Po konzultacích s klientem zavádíme do praxe první dohodnuté úpravy emailingu. Přestáváme komunikovat výhradně s celou databází kontaktů a více se zaměřujeme na skupiny aktivních zákazníků. Spouštíme automatické kampaně jako welcome proces nebo přání k svátku, které doplňujeme také o dynamický obsah nebo prvky personalizace. V e-shopu Tescoma také sbíráme přes PadiAct nové emaily, když zákazníky motivujeme jednorázovou slevou na příští nákup.

Dosavadní výsledky potvrzují, že se změny v emailové komunikaci osvědčilyZa období od září 2013 do srpna 2014 se podařilo dosáhnout meziročního růstu obratu z emailingu o 99 %. Ve stejném období jsme také získali více než 19 tisíc nových emailů díky sběru přes PadiAct.

Více informací najdete v naší studii, kterou si můžete stáhnout zdarma zde.

TIP: Chcete také vy zdvojnásobit svůj obrat z emailingu? Kontaktujte nás pro úvodní konzultaci.

Případová studie - Case-Tescoma-2014
Případová studie – Case-Tescoma-2014
cs_CZCZ