Moderátor Eshopisty

Magdaléna Divišová Business Development
Magda má na starosti projekt Eshopista a zároveň působí jako CEO Online People.

Bonami a Fashion Days: Milióny žen ochotně otevírají peněženky - 10.12.

Našli se tací, kteří standardní principy e-shopů uchopili a hleděli je rozvinout tak, aby našli nové cesty k zákazníkům. Ideálně k mnoha zákazníkům ...

 

Tentokrát v panelové diskusi přivítáme zástupce firem, které veřejnost převážně vnímá jako nákupní kluby - Bonami.cz a FashionDays.cz - rozhodně to bude zajímavé. Možná vás přesvědčí pár faktů. Například takové Bonami – v prvním roce působení (2013) dosáhli obratu 30 milionů Kč, ve druhém dosáhnou 100 milionů. Navíc mají přes 500 tisíc registrovaných členů a přes 140 tisíc fanoušků na Facebooku. Spustili Polsko a chystají se na Slovensko. FashionDays, to je zase příběh o pětiletém působení, fungování na sedmi trzích, 6 milionech zákazníků, meziročních růstech výnosů od 100 do 400 % a neuvěřitelném 31 procentním podílu nákupů z mobilních zařízení.

Začalo to hromadnými nákupy se slevou

Někdy kolem roku 2009-2010 se i u nás začaly objevovat první slevové projekty, často obohacené filosofií „nákupů očima“. Cílem bylo, aby rychlé emoce (v první fázi upřednostňování nice-to-have produktů) zvítězily nad raciem (produkty must-to-have). Do toho všeho se zamíchala psychologická motivace k hromadným nákupům formou kampaní (což znamenalo nižší vstupní ceny díky koncentraci objednávek), nezbytný prvek osobní exklusivity ve formě „uzavřeného“ klubového členství, vázaného na jasné výhody a „závislostní“ prvek (v pravidelných intervalech obměňovaná a časově omezená nabídka akčních slev, která by zákazníkovi mohla utéct a to by přece byla škoda).

Jsou nákupní kluby slepou vývojovou větví nebo trvalou zlatou žílou?

Perfektní obchodně psychologicko-marketingový mix začal působit celosvětově a u nás na jeho základech začaly působit například nákupní kluby FashionDays (2009), BigBrands (2010) a Bonami (2013). Díky novému modelu tyto projekty rapidně rostly a rostou. Shromáždily statisíce registrovaných a dělají chytrý marketing na sociálních sítích. Systematicky posilují své brandy a ukrutně bojují o jejich posilování a růsty tržních podílů. Zajímavostí však je, že i obchodní model uzavřených nákupních klubů prochází evolucí a projekty se začínají otevírat, tudíž přestávají k nakupování vyžadovat povinné registrace, i když tyto dále odměňují.

Proč přijít na prosincového Eshopistu?

Tentokrát jsme zvolili netradiční formát, kdy nebudeme zpovídat osobnosti z jedné firmy, ale pozvali jsme si rovnou firmy dvě. Projekty s velmi podobnými obchodními modely s různými sortimenty, i když průniky zde jsou (FashionDays – móda, Bonami – byt, doplňky, móda a styl). Formou panelové diskuse se pokusíme jejich názory konfrontovat a rozklíčovat příčiny jejich dramatických růstů. Přijďte se i vy zeptat, jak na to.

Určitě zůstaňte i po skončení diskuse, kdy na nás kromě malého překvapení čeká příjemný oddych u skleničky a sudu piva! Doporučujeme nechat vaše vozy doma :)

>> Přihlaste se na vánočního Eshopistu <<

 

Profily hostů

  • FashionDays (Štěpánka Vílová) – švýcarská společnost, nyní působí v mnoha zemích, nejdříve spuštěno v Rumunsku, móda, známé značky, v ČR od roku 2009
  • Bonami (Václav Štrupl) – česká společnost (Miton), v ČR spuštěno v roce 2013, v roce 2014 vstup do Polska, bytové doplňky, nábytek, svítidla, móda

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*