ACOMWARE posiluje svůj tým pro e-mailovou komunikaci, připravuje vlastní networkingovou platformu Email Open

Praha, 10. 7. 2015 – Konzultační společnost ACOMWARE posiluje své oddělení pro e-mailovou komunikaci. Novým členem týmu je od července Martin Halama, který doposud působil jako koordinátor e-mailového marketingu v MAKRO Cash&Carry ČR. ACOMWARE také chystá další novinky v čele s vlastní platformou pro setkávání odborníků na e-mailing.

Přijímáním nových specialistů reaguje ACOMWARE na rostoucí poptávku o správu e-mailové komunikace ze strany svých klientů. „Kontinuálně získáváme nové klienty z řad e-shopů i retailových firem. Jejich společným cílem je zlepšit e-mailovou komunikaci napříč celým životním cyklem zákazníka,“ erklärt Jan Penkala, CEO des Unternehmens.

Oddělení e-mail marketingu vedené Petrem Cikánem nově posílil Martin Halama, který doposud působil jako koordinátor e-mailového marketingu v MAKRO Cash&Carry ČR. Halama byl již v minulosti oceněn za svou práci na e-mailových kampaních, když si například v roce 2013 odnesl první a druhé místo v soutěži Fenix content marketing v kategorii o nejlepší newsletter. V letošním roce je také členem poroty soutěže WebTop100 v kategorii E-mailingová kampaň.

ACOMWARE je v současnosti jedničkou mezi konzultačními společnostmi, které poskytují služby v oblasti e-mailové komunikace. S tou pomáhá řadě předních firem, jako je ČSA, TESCOMA, Kytary.cz nebo Feedo.cz. Společnost nedávno spustila na adrese https://emailing.www.acomware.cz nový specializovaný web věnovaný této tematice a na podzim pak připravuje vlastní networkingovou platformu Email Open, v rámci níž budou mít odborníci i klienti možnost seznámit se s novinkami v oblasti e-mailové komunikace. „Cílem setkání bude přinášet praktické zkušenosti, konkrétní data z českého trhu i inspiraci ze zahraničí,“ vysvětluje Penkala. První setkání proběhne v září letošního roku.

Über ACOMWARE s.r.o

ACOMWARE ist ein spezialisiertes Beratungsunternehmen für E-Commerce. Unser Fokus liegt vor allem auf Hilfe beim Einstieg in den Online-Markt, E-Commerce-Beratung, Traffic-Steigerung, Business-Performance und intelligentem E-Mail-Versand. Zu unseren Kunden zählen große Marktteilnehmer – E-Shops und Einzelhändler: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert CR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz und andere. In den 13 Jahren unseres Bestehens haben wir über 3.000 Internetprojekte betreut.

Das Team besteht aus mehr als 45 erfahrenen Spezialisten. Im Rahmen der E-Commerce-Entwicklung veröffentlichen wir zahlreiche Fallstudien oder Analysen und veranstalten darüber hinaus Schulungen und Workshops. Für alle E-Commerce-Fans bieten wir auch eine Diskussionsrunde mit erfolgreichen Internet-Unternehmern Eshopista an.

Medienkontakt

Rubicon PR

Patricia Petrucco

Telefon: +420 775 929 191

Email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz

de_DE_formalDE