Rozmazlení a dobře informovaní zákazníci, chybějící data o zákaznické věrnosti a neflexibilita českých e-shopů při změnách chování zákazníka.
čístZhodnocení výsledků české e-commerce za rok 2012. Je cena klíčový faktor ovlivňující nákupní rozhodování zákazníků? Co chybí českým e-shopům oproti za...
čístJak řeší logistiku ve velkých českých e-shopech a proč je rychlost dodání pro českého zákazníka tak důležitá? Existuje na českém trhu ideální věrnostn...
čístJaké jsou bariéry a motivace pro nákup na internetu a jak se v posledních letech změnily? Jak e-shopy prodávají nadstandardní služby, jako jsou prodlo...
čístJakým způsobem získat nového zákazníka a co udělat pro jeho udržení? Podle jakých kritérií v IKEA, Datartu či CZC segmentují své zákazníky do skupin a...
čístJaká jsou specifika českého zákazníka, je opravdu tak citlivý na cenu a proč pořád něco chce? Na tyto a další otázky odpověděli zástupci předních česk...
čístSpecifika českého a slovenského zákazníka. Patří budoucnost tabletům?
čístPřeceňují e-shopy sociální sítě, SEO a PPC? Rok 2013 by mohl být rokem tabletů, multikanálového prodeje, péče o zákazníka a lepší e-commerce infrastru...
čístPoslechněte si názory představitelů předních českých e-shopů – Vlasty Vávrů (VašeČočky.cz) a Petra Hulce (Expert ČR).
čístRozhovor s Dušanem Grufíkem, šéfem pražských frančíz Pepe Jeans na panelové diskuzi o budoucnosti české e-commerce.
číst