Workshop: Chování a rozhodování zákazníků v omnichannel

3. října 2018, 13:45, Florentinum, kanceláře EY, Na Florenci 2116/15, Praha 1

Rádi bychom Vás pozvali na exkluzivní prezentaci spotřebitelského výzkumu, který pro Acomware realizovala výzkumná agentura IPSOS v srpnu 2018.

Výzkum se zaměřil na celou zákaznickou cestu - od touchpointů při rozhodování, přes komunikační platformy požadované od prodejců, přes rozložení nákupů online/retail, dále zkušenosti s reklamacemi a vracením zboží. Nezapomněli jsme ani na to, jak spotřebitelé vnímají technologické novinky nebo co očekávají od věrnostního programu. 

David Vurma, CEO Acomware, vám ukáže, jaká by měla být úspěšná digitální a e-commerce strategie pro dnešní dobu včetně konkrétních případových studií.

Jako host vystoupí manažer EY Tomáš Molnár s prezentací aktuálního EY Retail Barometer 2018. 

Program:

14:00 - 14:45 Jan Penkala: Spotřebitelský výzkum - Nákupní chování Čechů na internetu

Prezentace výsledků nejnovějšího výzkumu na téma 'Jak Češi nakupují na internetu', který na vzorku 800 respondentů zrealizovala konzultační společnost ACOMWARE ve spolupráci s Vysokou školou ekonomickou a agenturou Ipsos.


14:45 - 15:15 Tomáš Molnár: EY Retail Barometer 2018

EY Retail Barometer 2018 zkoumá aktuální klíčové výzvy společností působících v retailu a jejich strategických plánů vypořádaní se s digitální revolucí v celém odvětví. Zároveň mapuje změny v chování zákazníků a vnímání změn společnostmi zaměřenými na retail.

 

15:15 - 15:45 Coffee Break

 

15:45 - 16:25 David Vurma: Jak vytvořit úspěšnou strategii pro digitální trh?

David Vurma, CEO Acomware, vám ukáže, jaká by měla být úspěšná digitální a e-commerce strategie pro dnešní dobu včetně konkrétních případových studií.

 

16:25 - 16:45 Panelová diskuze

Podmínky účasti: Maximálně 2 osoby z 1 firmy

Přihlášky: lucie.hanackova@acomware.cz do 28. září 2018

Školí Vás

Jan Penkala Business Development
Jan Penkala má v Acomware na starosti vztahy s klíčovými technologickými partnery společnosti a rozvoj nových produktů. Díky svým více než desetiletým zkušenostem v oboru má také na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

David Vurma CEO
David Vurma je výkonným ředitelem společnosti ACOMWARE. Zodpovídá za rozvoj a řízení společnosti. Stěžejní součástí jeho práce je stanovování firemních procesů, automatizace činností a rozvoj jednotlivých oddělení. Dříve David v ACOMWARE řídil oddělení Performance a oddělení Digitálních médií.

Tomáš Molnár Customer Experience and Digital Disruption Leader, EY
Tomáš Molnár je zodpovědný za projekty v oblasti Customer experience a Digital Disruption. Soustředí se především na optimalizaci procesů a business modelů a vytváření nových iniciativ vedoucích ke zvyšování zákaznické spokojenosti a loajality.

Máte dotaz ke školení?

Telefon: (+ 420) 737 289 119

Ohlasy ze školení

Skvělý workshop, hlavně obsahově jsem spokojena, část představených věcí budeme rozhodně realizovat.

Monika Jeník Bačkovská Tap Academy Prague