Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

Kampaň řízená počasím

Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.

1. místo
v soutěži
WebTop 100
o 30 %
vyšší
open rate
Unikát
zcela jedinečné
řešení
Detail reference

Zviditelnili jsme Topenilevne.cz ve vyhledávačích

Náš klient Topenilevne.cz patří k předním českým e-shopům v oboru voda, topení, plyn, sanita a kanalizace. Mimo jiné už třikrát zvítězil v soutěži ShopRoku v kategorii Cena kvality. Na SEO spolupracujeme od přelomu roku 2018/2019 a od té doby klientovi dlouhodobě zlepšujeme dohledatelnost i tržby z organického vyhledávání. Přečtěte si více.

41%
nárůst organické
návštěvnosti z Google
50%
zvýšení tržeb
z organické
návštěvnosti Google
1. místo
v zastoupení
TOP klíčových slov oboru
Detail reference

Zvýšení obratu o 13 % díky zlepšení webového vyhledávání

Auto Hotárek patří k zavedeným firmám s autodoplňky na českém trhu, která úspěšně působí také v e-commerce. S růstem podnikání ale roste i šíře sortimentu a tím i komplexita nabídky e-shopu. Dřívější systém webového vyhledávání už přestával potřebám klienta stačit, protože uživatelé často nenacházeli to, co chtěli nakoupit. Přečtěte si, jak jsme problém vyřešili.

13%
zvýšení obratu
46%
nárůst konverzního poměru
z vyhledávání
o 25 %
méně vyhledávání
bez výsledku
Detail reference

Získali jsme věrné zákazníky chytrým e-mailingem

Tradiční hodinkový průmysl dlouhodobě bojuje s konkurencí chytrých hodinek, které reprezentuje zejména Apple Watch. Tento stav komplikuje získávání nových zákazníků a zhoršuje potenciál růstu. Klient se na nás obrátil, abychom mu e-mail marketingem pomohli získat pozornost dřívějších zákazníků a zvýšit tržby.

6,73%
konverzní poměr
99,56%
doručitelnost
100% zvýšení
opakovaných tržeb
Detail reference
cs_CZCZ