Na projektu se podílejí

Petr Cikán Head of Email Marketing
Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Kamil Gric PR Manager
Kamil pracuje na pozici PR Manager, kde má na starosti PR aktivity a obsahový marketing. Připravuje podklady pro média, spotřebitelské i další výzkumy, články a reportáže. Stará se také o obsah našeho blogu.

Studie transakčních e-mailů: E-shopy dobře informují o průběhu objednávky

Naše aktuální studie se věnuje transakční komunikaci, k níž dochází mezi e-shopem a zákazníkem po uskutečnění objednávky. Pro test jsme vybrali 31 e-shopů, které se umístily na některé z medailových pozice v soutěži ShopRoku 2016. Zajímalo nás přitom, jak e-shopy zvládají základní komunikaci, jak si poradí s vrácením zboží nebo jak využívají možnost zasílání obchodních sdělení. Celkem jsme sledovali více než 50 parametrů, které zveřejníme v kompletní studii.

Hlavní závěry studie:

  1. 90 % e-shopů potvrdí objednávku do 2 minut. V průměru do jejího vyřízení pošle 3,8 e-mailů, u některých e-shopů to však bylo i 6.
  2. Spokojenost zákazníka si po vyřízení objednávky ověřuje 90 % testovaných e-shopů. Většinou žádají o hodnocení nákupu na serveru Heureka.cz, výjimečně i přímo na vlastním webu. Vlastní systém hodnocení má pouze 5 z testovaných e-shopů.
  3. Vrácení zboží zvládají prodejci bez problémů. 6 z testovaných e-shopů má pro tyto účely dokonce připravený online formulář na vrácení zboží. Potvrzení o tom, že zboží bylo převzato, posílá 19 e-shopů.
  4. Vyřídit vrácení peněz v zákonem stanovené lhůtě stihly všechny z testovaných e-shopů. 3 prodejci vrátili na účet částku za zboží bez poštovného, po urgencích ale poštovné doplatili.
  5. Zákazníky 26 z 31 testovaných e-shopů po prvním nákupu nemine obchodní sdělení s nabídkou dalšího zboží a služeb. V 6 případech ho zákazníci dokonce obdrží dříve než svoji objednávku.
  6. Průměrně poslaly e-shopy během 1 měsíce od objednání 10 newsletterů, ty nejaktivnější pak dokonce přes 30 obchodních sdělení. Celkem jsme obdrželi 309 obchodních sdělení.

 

 

 

Kompletní studie s více než 50 parametry

(Zanechte prosím váš e-mail v následujícím formuláři. Kompletní studii s více než 50 sledovanými parametry připravujeme a bude vám zaslána v dalších týdnech.)

#Formulář#

 

.




Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*