Promyšlený e-mailing pro Grizly.cz zvýšil za rok obrat o 17 %

V letošním roce jsme e-shopu Grizly.cz navrhli kompletní strategii e-mailingové komunikace, která měla za cíl zvýšit obrat obchodu a budovat vztah se zákazníky.

Pomocí pop-up okna s nabídkou motivační slevy jsme ztrojnásobili dosavadní databázi kontaktů. Kromě obecných newsletterů s nabídkou nových produktů a tipech o zdravé výživě, jsme vytvořili segmentované rozesílky a personalizované šablony, které uživatele oslovují jménem a připomínají mu poslední prohlédnuté produkty. Součástí strategie jsou také browse-remarketingová, svátková a výroční kampaň a automatizovaná komunikace s nespokojenými zákazníky ze serveru Heureka.cz.

E-mailing, který doteď v e-shopu prakticky nefungoval, tvoří 17 % obratu celého e-shopu. Konverzní poměr e-mailů se pohybuje kolem 9 % a zhlediska ROI hodnotí klient tento kanál jako jednoznačně nejefektivnější. Podrobnosti celé kampaně jsme shrnuli do případové studie níže.

 

Slovo klienta (Dominik Píchal, CEO)

„Když jsme se rozhodovali, jak začít dělat mailing, byli jsme přece jen malá firma. Zvažovali jsme proto, zda to dělat se známým například v Mailchimpu, nebo svěřit e-mailing jedné z největších agentur. Rozhodli jsme se pro druhou možnost a vybrali ACOMWARE. Dnes jednoznačně vidíme, že to byla dobrá volba, což potvrzuje růst obratu i neustálý rozvoj naší e-mailové komunikace. Podle mě to ukazuje, že i malá firma, která chce růst, se může pustit do e-mailing naplno jako my.“

Případová studie - Case-Grizly
Případová studie – Case-Grizly
cs_CZCZ