Marketing na hraně

WorkshopOPEN: Inteligentní e-mailová komunikace

Seriál našich workshopů pokračoval setkáním na téma e-mailové komunikace. A přivítali jsme i speciálního hosta: praktické příklady využití inteligentního e-mailingu představil Filip Černý z Kytary.cz.



Číst celý článek
Případové studie

Studie transakčních e-mailů: E-shopy dobře informují o průběhu objednávky

Zákazníci českých e-shopů se mohou spolehnout, že o vyřízení své objednávky budou dobře informováni. Podobné je to s vrácením zboží a peněz. Ukazuje to naše nová studie, v níž jsme otestovali 31 nejpopulárnějších e-shopů. Ty mají největší rezervy v rozesílce obchodních sdělení.

| 29.11.2017 | Petr Cikán |
Číst celý článek
Případové studie

Promyšlený e-mailing pro Grizly.cz zvýšil za rok obrat o 17 %

Pro úspěšný e-shop grizly.cz jsme navrhli kompletní strategii e-mailové komunikace. Po roce tvoří e-mailing 17 % obratu e-shopu a klient ho z hlediska ROI hodnotí jako nejefektivnější kanál. 

| 23.11.2017 | Vladimír Voda |
Číst celý článek
Případové studie

Different.cz: Push notifikace přinesly přes 300 nákupů za 3 měsíce

V zahraničí je milují, u nás je jejich rozšíření zatím minimální. Push notifikace jsou ale atraktivní komunikační kanál, který e-shopu Different.cz získal tisíce nových odběratelů a stovky objednávek.

| 27.09.2017 | Vladimír Voda |
Číst celý článek
Případové studie

Feedo.cz: E-mailový marketing se podílí na 50 % nákupů

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz několik let pomáháme s e-mailovou komunikací. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků.

| 08.06.2017 | Jan Penkala |
Číst celý článek



Případové studie

Pepe Jeans: I malá kampaň dokáže přinést velké výsledky

Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč.

| 02.05.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

Výzkum: 89 % českých e-shopů očekává letos růst tržeb

Nálada mezi českými e-shopy ještě nikdy nebyla lepší. V roce 2017 očekává růst svých tržeb rekordní množství e-shopů. Ohrozit by je mohla zejména retailová konkurence.

| 02.03.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

UrbanStore.cz: Unikátní kampaň zvyšuje prodeje u stávajících zákazníků

Nápad na novou kampaň určenou k reaktivaci stávajících zákazníků vznikl na jaře loňského roku. Za své pojetí a výsledky si kampaň odnesla první místo v soutěži WebTop100.

| 16.02.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

ExaSoft.cz: Google nákupy přinesly vysoké tržby při nízkém PNO

Důraz na Google nákupy přinesl známému českému e-shopu s počítači a spotřební technikou růst tržeb o stovky procent. Postupnou optimalizací se podařilo snížit PNO až pod úroveň 5 %.

| 08.02.2017 |
Číst celý článek





1 2 3 4 5 6

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*