Marketing na hraně

WorkshopOPEN: Inteligentní e-mailová komunikace

Seriál našich workshopů pokračoval setkáním na téma e-mailové komunikace. A přivítali jsme i speciálního hosta: praktické příklady využití inteligentního e-mailingu představil Filip Černý z Kytary.cz.



Číst celý článek
Případové studie

E-shopy zůstávají pozitivní. Růst obratu letos čeká 91 % z nich

V naší novoroční anketě jsme zjišťovali náladu a očekávání tuzemských e-shopů. Od roku 2018 čekají další růst obratu, více firem se bude soustředit na maximalizaci zisku. Obavy panují z logistiky nebo nedostatku personálu.

| 20.02.2018 | Jindřich Jíra |
Číst celý článek
Případové studie

E-shop už mají tři čtvrtiny obchodních řetězců

Počet obchodních řetězců s vlastním e-shopem neustále stoupá. Nejpopulárnější je mezi zákazníky IKEA, naopak nejvíce lidem chybí možnost nakoupit si online u Planeo elektro, DM Drogerie či Kaufland.

| 02.02.2018 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Případové studie

Newsletter pro Hudy.cz využívá předpověď počasí

E-mailová kampaň, která nabízí svým zákazníkům produkty na základě předpovědi počasí, vyhrála v soutěži webTOP100 1. místo v kategorii e-mail. Jak přesně funguje?

| 14.12.2017 | Petr Cikán |
Číst celý článek
Případové studie

Studie transakčních e-mailů: E-shopy dobře informují o průběhu objednávky

Zákazníci českých e-shopů se mohou spolehnout, že o vyřízení své objednávky budou dobře informováni. Podobné je to s vrácením zboží a peněz. Ukazuje to naše nová studie, v níž jsme otestovali 31 nejpopulárnějších e-shopů. Ty mají největší rezervy v rozesílce obchodních sdělení.

| 29.11.2017 | Petr Cikán |
Číst celý článek



Případové studie

Promyšlený e-mailing pro Grizly.cz zvýšil za rok obrat o 17 %

Pro úspěšný e-shop grizly.cz jsme navrhli kompletní strategii e-mailové komunikace. Po roce tvoří e-mailing 17 % obratu e-shopu a klient ho z hlediska ROI hodnotí jako nejefektivnější kanál. 

| 23.11.2017 | Vladimír Voda |
Číst celý článek
Případové studie

Different.cz: Push notifikace přinesly přes 300 nákupů za 3 měsíce

V zahraničí je milují, u nás je jejich rozšíření zatím minimální. Push notifikace jsou ale atraktivní komunikační kanál, který e-shopu Different.cz získal tisíce nových odběratelů a stovky objednávek.

| 27.09.2017 | Vladimír Voda |
Číst celý článek
Případové studie

Feedo.cz: E-mailový marketing se podílí na 50 % nákupů

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz několik let pomáháme s e-mailovou komunikací. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků.

| 08.06.2017 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Případové studie

Pepe Jeans: I malá kampaň dokáže přinést velké výsledky

Podzimní kampaň pro anglickou módní značku Pepe Jeans přinesla zajímavé výsledky. Podpora tří nových kolekcí zajistila při omezeném rozpočtu obrat až 4,7 milionu Kč.

| 02.05.2017 | Vladimír Voda |
Číst celý článek





1 2 3 4 5 6

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*