Pepe-Jeans-Store.cz: Mobilní kampaň přinesla zákazníky e-shopu i prodejnám

Speciální jarní kampaň zaměřená na uživatele mobilních zařízení přinesla e-shopu Pepe-Jeans-Store.cz zvýšení návštěvnosti, růst počtu objednávek i podporu kamenných poboček. Jak jsme toho dosáhli?

Novou kampaň vytváříme společně s klientem v reakci na analýzu výkonnosti e-shopu za posledních 6 měsíců (přelom 2014/2015). Tato analýza odhalila trendy spjaté s využíváním mobilů, jako je růst návštěvnosti z těchto zařízení nebo snižující se výkonnost brandu Pepe Jeans.

Primárním cílem kampaně realizované v období 15. dubna – 31. května 2015 bylo přivést až 60 % nových návštěvníků z mobilů, dále zvýšit povědomí o brandu podpořit kamenné pobočky, kde mohli zákazníci uplatnit slevový kupon.

Pro klienta jsme zajistili:

 

Kampaň přinesla okamžitý efekt. Za období duben až květen 2015 se zvýšil počet přístupů z mobilních zařízení na 28 % celkové návštěvnosti (13 900 návštěv). Počet transakcí z mobilů vzrostl o 100 % a tržby o 260 %. Slevové kupony byly využity celkem 50x a přinesly statisícový obrat zejména kamenným pobočkám.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Pepe-Jeans-2015-mobil
Případová studie – Case-Pepe-Jeans-2015-mobil
cs_CZCZ