Pepe Jeans: I malá kampaň dokáže přinést velké výsledky

Pepe Jeans pomáháme s marketingovými aktivitami a dalším rozvojem již od roku 2013. U podzimní kampaně 2016 bylo naším cílem dosáhnout lepších výsledků než loni a zároveň oslovit nové skupiny zákazníků.

Součástí kampaně byly následující kroky:

  1. Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění uživatelského zážitku pro návštěvníky z mobilů.
  2. Příprava nových kolekcí – kolekce Casual, Student a Office.
  3. Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály (60 %).
  4. Tvorba videí propagujících nové kolekce.
  5. Příprava mobilních kampaní.
  6. Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně.

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 tisíc Kč bez DPH jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč s DPH. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Pepe-Jeans-2017
Případová studie – Case-Pepe-Jeans-2017
cs_CZCZ