Marketing na hraně

WorkshopOPEN: Inteligentní e-mailová komunikace

Seriál našich workshopů pokračoval setkáním na téma e-mailové komunikace. A přivítali jsme i speciálního hosta: praktické příklady využití inteligentního e-mailingu představil Filip Černý z Kytary.cz.



Číst celý článek
Případová studie

Výkonnostní model SEO - zvyšujeme návštěvnost o 200 %

Výkonnostní SEO je obchodní model, který je zaměřen čistě na výkon v rámci návštěvnosti z neplaceného vyhledávání. Platíte tedy pouze za návštěvníky, které jsme Vám na e-shop či informační web přivedli.

| 23.08.2012 | Jáchym Čadil |
Číst celý článek
Novinky

První přednáška z projektu E-commerce Academy je úspěšně za námi

Ve čtvrtek 16. srpna odstartoval vzdělávací projekt E-commerce Academy se svou první přednáškou z modulu Start-up v e-commerce businessu.

| 17.08.2012 | Magdaléna Divišová |
Číst celý článek
Novinky

E-commerce Academy startuje!

Magistrát hl.m. Prahy schválil před koncem loňského roku dotaci s názvem „Rozvoj podnikatelského prostředí pomocí nových vědeckých poznatků v oblasti e-commerce businessu“.

| 13.08.2012 | Magdaléna Divišová |
Číst celý článek
Rozhovory

Videointerview: Armed.cz a ROPO efekt

S Pavlem Zendulkou z e-shopu Armed.cz jsme diskutovali na téma zavedení kamenné prodejny a ROPO efektu v odvětví outdoor a army oblečení a vybavení.

 

| 03.05.2012 | Ondřej Klega |
Číst celý článek



Rozhovory

workshopOPEN: Sezónní inzerce v PPC

V rámci cyklú přednášek workshopOPEN přednášel také Jan Fencík na téma sezónní inzerce v PPC reklamě.

 

 

| 12.04.2012 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Případová studie

Monitoring sociálních sítí - testujeme podprsenky

Případová studie má za cíl ukázat, jaké jsou možnosti neplacených nástrojů při analýze sociálních sítí a blogů. Jako zvolené téma pro analýzu byly vybrány „podprsenky“ (hlavní produkt e-shopu Astratex.cz).

 

| 17.02.2012 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Případová studie

Exkluzivní sortiment ve srovnávačích cen - vyplatí se?

I přesto, že srovnávače cen mají primárně najít "nejlevnější zboží", zkušenost s internetovým obchodem Kulina.cz nás přesvědčila, že služba XML srovnávačů cen je vhodná i pro e-shopy, nabízející exkluzivní sortiment.

 

| 25.03.2010 | Ondřej Klega |
Číst celý článek





1 7 12 18 20 21 22 23

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*