Na projektu se podílejí

Jan Penkala Business Development
Jenda byl od února 2014 do dubna 2018 výkonným ředitelem naší společnosti, zodpovídal tak za směrování, řízení ACOMWARE a tvorbu strategie. Aktuálně má na starosti vztahy s klíčovými technologickými partnery společnosti a rozvoj nových produktů.

Feedo.cz: E-mailový marketing se podílí na 50 % nákupů

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz pomáháme s e-mailovou komunikací již několik let. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků.

 

V počátcích naší spolupráce v roce 2012 nemělo Feedo.cz propracovanou strategii e-mailingu, využívalo pouze základní segmenty a nijak aktivně nesbíralo data o svých zákaznících. Naším cílem bylo tyto věci napravit a zvyšovat nejen počty objednávek, ale také hodnotu značky v očích zákazníků.

 

Dojmy z úspěšné spolupráce v našem videu sdělují Jan Penkala (CEO, ACOMWARE) a Štěpán Jandl (Marketingový manažer, feedo.cz). Dozvíte se jak feedo.cz začínalo, specifika segmentu, které nástroje využívají a jakým způsobem jsou marketingové kanály nastaveny dnes.

 

 

K dosažení cílů jsme navrhli několik hlavních kroků:

1.    Implementaci nástroje IBM Marketing Cloud

2.    Vytvoření centrální marketingové databáze

3.    Vytvoření zákaznických segmentů

4.    Zavedení automatických e-mailových kampaní

5.    Vybudování komunity díky atraktivnímu obsahu

 

Díky technologii IBM Marketing Cloud, pochopení zákazníka a správnému nastavení komunikace se e-mailing v krátké době stal nejdůležitějším prodejním kanálem e-shopu Feedo.cz.

 

Více informací najdete v případové studii pod tímto textem.

Kompletní studie Feedo.cz ke stažení:

(Zanechte prosím váš e-mail v následujícím formuláři, studie vám bude obratem zaslána)

#Formulář# 

Chcete se o e-mailingové komunikaci dozvědět více? Pak byste neměli chybět na 2. ročníku konference Emailing 2020, kde můžete načerpat inspiraci a know-how od těch nejvlivnějších světových odborníků. Dozvíte se, jaké jsou aktuální trendy v e-mailovém marketingu a které z nich ho budou významně ovlivňovat v příštích měsících a letech.

 

Emailing 2020 je již druhým rokem největší nezávislou konferencí o e-mailové komunikaci v ČR. Hlavními tématy jsou význam a přínosy e-mailu v komunikaci, vytěžování e-mailu jako silného prodejního nástroje a jeho využití pro budovaní loajality. Chybět nebudou ani nové informace o marketingové automatizaci nebo chytrém využívání zákaznických dat a chování.




Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*