Představujeme eCommerce Talks, náš video seriál o dění v e-commerce

Představujeme eCommerce Talks, náš video seriál o dění v e-commerce

Ve čtvrtek 11. října se v Art & Event Gallery Černá labuť v Praze uskutečnil nový formát diskuzní platformy Eshopista. Pořadatelé ze společnosti Acomw...

číst
Ohlednutí za naší diskuzní platformou Eshopista

Ohlednutí za naší diskuzní platformou Eshopista

Ve čtvrtek 11. října se v Art & Event Gallery Černá labuť v Praze uskutečnil nový formát diskuzní platformy Eshopista. Pořadatelé ze společnosti Acomw...

číst
Ohlédnutí za konferencí Emailing 2020

Ohlédnutí za konferencí Emailing 2020

O aktuálních trendech v e-mailovém marketingu promluví 4. října na konferenci Emailing2020 světové špičky z oboru. Řeč bude mimo jiné o umělé intelige...

číst
PROBLÉM S REKLAMACÍ? AŽ POLOVINU ZÁKAZNÍKŮ ODRADÍ OD DALŠÍHO NÁKUPU

PROBLÉM S REKLAMACÍ? AŽ POLOVINU ZÁKAZNÍKŮ ODRADÍ OD DALŠÍHO NÁKUPU

Téměř dvě třetiny Čechů mají zkušenost s reklamací zboží, které si objednali na internetu. Pokud přitom narazí na nějaký problém, u poloviny hrozí, že...

číst
Sandra Arbesová vede obchod v Acomware

Sandra Arbesová vede obchod v Acomware

Obchodní oddělení konzultační společnosti pro e-commerce Acomware vede od začátku července Sandra Arbesová. Jejím úkolem je posílit obchodní tým a nab...

číst
Letošní konferenci Emailing 2020 ovládnou zahraniční řečníci

Letošní konferenci Emailing 2020 ovládnou zahraniční řečníci

O aktuálních trendech v e-mailovém marketingu promluví 4. října na konferenci Emailing2020 světové špičky z oboru. Řeč bude mimo jiné o umělé intelige...

číst
Inteligentní emailový marketing na Retail Summit 2013

Inteligentní emailový marketing na Retail Summit 2013

Jan Penkala představil na konferenci Retail Summit 2013 nástroj, který výrazně posiluje obraty. Inteligentní emailing pomáhá udržet zákazníka, který j...

číst
Internetový obchod s tváří

Internetový obchod s tváří

Internetový obchod s tváří – případová studie Armed.cz představena na konferenci ShopRoku 2012. Úspěšný e-shop s army vybavením představil Ondřej Kleg...

číst
Zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné

Zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné

Na tom, že zkoušení zboží na pobočkách je neekonomické a časově náročné, se shodli obchodní šéfové DPD – Ondřej Vaňha a Uloženky – Karel Pěnka, které ...

číst
IKEA: Zákazník rozhoduje o tom, jak se bude komunikovat

IKEA: Zákazník rozhoduje o tom, jak se bude komunikovat

Rozhovor s Radkem Pazourem z IKEA po listopadovém panelu na téma zákazník, který s námi spolupořádal APEK. Radek Pazour přiblížil, kdy IKEA plánuje sp...

číst