Zvyšování obchodní výkonnosti

Máte dostatek návštěv, ale konverze jsou nízké? Neplníte prodejní plány a Vaše zisky nejsou podle očekávání? Naši specialisté dokážou odhalit a napravit slabá místa na Vašem e-shopu, a zvýšit tak obraty i konverzní poměr.

Věděli jste, že až 75 % naplněných nákupních košíků není proměněno v objednávku? Pomůžeme Vám toto číslo výrazně snížit – zaměříme se také na optimalizaci samotného nákupního procesu.

Využijte správné techniky

Na procesu přeměny návštěvníka v zákazníka se podílí mnoho faktorů – na webu i mimo něj. K vytvoření výkonného e-shopu, který přináší konverze a nárůst obratu, využíváme především:

Na základě získaných dat navrhneme jednotlivé změny, nebo Vás provedeme celým procesem redesignu či tvorby zcela nového e-shopu, tak jak jsme to úspěšně realizovali u významných českých e-shopů.

 

 

náhled webu - zidle-praha.cz

Webová analytika pomohla e-shopu Židle-Praha.cz, pomůže i Vám.

 

náhled webu rogz.cz

Víte, co u Vás návštěvníci hledají? Na e-shopu Rogz.cz už to vědí.

Zjistěte, co na Vašem webu uživatelé hledají

  • Jak vylepšit stránky, přes které přicházejí zákazníci
  • Jak uspořádat prvky na stránce, aby vedly ke konverzi
  • Jaká ze dvou variant menu, banneru či uspořádání má větší účinnost
  • Jak uživatelé s webem ve skutečnosti pracují
  • Jestli se návštěvníci na webu neztrácejí a umějí jej snadno ovládat

Chtějte spokojené a vracející se zákazníky

Na problematiku zvyšování obchodní výkonnosti se díváme komplexně a v souvislostech. Zaměříme se na nápravu drobných i závažných dílčích chyb (špatné rozvržení, nepřehledné menu, neprůchodný košík atd.) a poradíme Vám, jak vylepšit celý prodejní proces jak ocelek.

Výsledkem tak budou nejen vyšší konverze a obraty, ale také větší počet spokojených zákazníků, kteří se na Váš e-shop budou rádi vracet.

 

 

 

náhled webu astratex.cz

Testování mobilní verze e-shopu přineslo řadu podnětů k vylepšení. Výsledky přineseme i Vám

 

náhled webu bonatex.cz

Webová analytika odhalila u e-shopu Bonatex.cz nedostatky, které se podařilo napravit.

 

Webová analytika

Sledujete ta správná data? Umíte je správně interpretovat? Víte, jaké obraty Vám tvoří jednotlivé kanály? Jsme vyškolenými profesionály v oblasti Google Analytics, na data se díváme komplexně a v souvislostech. Pomocí webové analytiky odhalíme slabé stránky Vašeho e-shopu a pomůžeme zjednat nápravu. Zjistíme, které stránky Vašeho e-shopu mají vysokou míru opuštění, v jaké fázi Vaši zákazníci opouštějí objednávkový proces nebo které produkty lidé na Vašem e-shopu nejvíce hledají.

Na základě získaných dat navrhneme jednotlivé změny, nebo Vás provedeme celým procesem redesignu či tvorby zcela nového e-shopu, tak jak jsme to úspěšně realizovali u významných českých e-shopů.

 

A/B testování

A/B či multivariantní testování používáme při výběru z více variant řešení – ať se jedná o jednotlivé prvky na e-shopu (menu, tlačítka apod.), nebo o více návrhů redesignu stávajícího e-shopu. Procento nedokončených objednávek je u českých e-shopů stále velmi vysoké, přitom A/B testováním objednávkového procesu můžete zvýšit průchodnost nákupním košíkem až o desítky procent.

Souběžně nasadíme na e-shop více variant a po odpovídajícím období dokážeme určit jejich přínos a slabá místa. Podle konverzního poměru jednotlivých variant si tak jednoduše můžete vybrat tu správnou.

 

 

 

náhled webu tipa.eu

A/B testováním jsme pomohli e-shopu s elektronikou Tipa.eu.

 

náhled webu topenílevně.cz

Uživatelské testování na TopeníLevně.cz odhalilo chyby v použitelnosti. Vylepšíme i Váš web.

 

UX, analýza použitelnosti

Víte, kolik zákazníků ztratíte v průběhu objednávkového procesu? U českých e-shopů jsou to stále vysoká čísla, přitom zabránit ztrátě objednávek můžete již malými změnami. U e-shopu Feedo.cz jsme zvýšili průchodnost nákupním košíkem o 50%. Uživatelským testováním Vám pomůžeme podívat se na Váš e-shop okem zákazníka. Odhalíme nesrovnalosti a chyby tam, kde byste je nečekali. Otestujeme uživatelskou přívětivost a celkovou použitelnost webu – zda Váš zákazník jednoduše hledá to, co najde, či jak se orientuje v celkové navigaci e-shopu.

Podívejte se, jak jsme uživatelským testováním pomohli e-shopu TopeníLevně.cz.

 

Podívejte se, jak zvýšit konverze

Podívejte se na video s přednáškou Jendy Penkaly na WorskshopOPEN. Ukáže Vám příklady úspěšných e-shopů s vysokou konverzí, vyjmenuje faktory, které mají na konverzi vliv a ukáže konkrétní způsoby, jak vyšší konverze dosáhnout. Více ve videu.

 

400+ zákazníků ročně
A každému se věnujeme naplno!

Spokojení klienti

Na základě uživatelského testování došlo z naší strany k zásadním úpravám na E-shopu a na dalších úpravách intenzivně pracujeme. Díky výsledku testování chápeme důležitost jednoduchosti a přehlednosti procházení E-shopem z důvodů špatné gramotnosti uživatelů, kteří naše stránky navštěvují a následně na nich nakupují nebo se o to pokouší. Všechny zmíněné chyby a poznatky z uživatelského testování vedou ke zkvalitňování našich služeb a podílejí na zlepšování konverzního poměru E-shopu.

Michael Enge
Topenílevně.cz

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*