Na projektu se podílejí

Jáchym Čadil SEO Specialist
Jako pravý SEO expert Jáchym ví, že v tomto dynamickém oboru je úspěšný jen ten, kdo se neustále sám vzdělává, a proto aktivně čerpá nové informace o vývoji vyhledávacích algoritmů, aby mohl nejnovější poznatky úspěšně přenést do praxe.

Dominik Losman Linkbuilding Specialist
Dominik je nedílnou součástí našeho SEO týmu. Specializuje se na tvorbu zpětných odkazů, které posouvají naše klienty na přední příčky.

Výkonnostní model SEO - zvyšujeme návštěvnost o 200 %

Výkonnostní SEO je obchodní model, který je zaměřen čistě na výkon v rámci návštěvnosti z neplaceného vyhledávání. Platíte tedy pouze za návštěvníky, které jsme Vám na e-shop či informační web přivedli.

Neplatí zde také zákonitosti měsíčních paušálů, kdy si pravidelně platíte pouze určitý počet hodin, které si zaplatíte. Výkonností model nemá žádné časové omezení. Čím více práce věnujeme danému projektu, tím efektivněji jsme schopni zvyšovat návštěvnost e-shopu. Pokud je třeba, práci na projektu věnujeme například 10 hodin i více měsíčně v období příprav na hlavní prodejní sezónu.

Důležitým bodem výkonnostního modelu je také aktivní komunikace obou stran a pružná realizace domluvených činností.

Nepochybujeme o tom, že své oblasti podnikání rozumíte. My své práci také rozumíme, víme co v oblasti SEO reálně a výsledkově funguje. Víme také, čím se není třeba zabývat, co má minimální vliv výsledky. Proto máme rádi aktivní výměnu důležitých informací pro efektivní oboustrannou snahu zvýšit výkon e-shopu.


 

Řekněte nám, které kategorie na e-shopu chcete více podporovat, kde máte vysokou marži (a naopak, které pro Vás nejsou důležité) a my se dle toho zařídíme. Velmi dbáme také na sezónnost jednotlivého sortimentu. Proto se vždy snažíme optimalizovat jednotlivé stránky, které mají sezónní prim teprve před sebou. Musíme přitom vše připravit dostatečně dopředu, protože reálné vyhodnocení činností vyhledávači se pohybuje v rozmezí 1 – 3 měsíce.

Chcete svůj sortiment rozšířit o další zboží a nevíte, zda se Vám to vyplatí? Zeptejte se nás. My jsme velmi reálně schopni ze současných dat i očekávaného vývoje hledanosti odhadnout, zda bude sortiment na trhu žádaný či nikoliv.

 


Co obsahuje výkonností model SEO?

Výkonnostní model není zaměřen čistě jen SEO, naopak je třeba aktivně využívat činností (a našich specialistů) i z ostatních oblastí optimalizace, které neplacené vyhledávání přímo či nepřímo ovlivňují.

 

Základní body výkonnostního modelu

 

  • Základní činnosti SEO (analýza klíčových slov, návrh úprav stromové struktury, nastavení titulků apod.)  Ověřené pokročilé metody optimalizace, vycházející z vlastního vývoje i specializovaných zahraničních zdrojů  Copywriting (tvorba textového obsahu)
  • Linkbuilding (správa zpětných odkazů). Minimální budget na zpětné odkazy - 2000 Kč.
  • Webová analytika
  • Nastavení a pravidelné měření KPI (klíčových ukazatelů výkonnosti)
  • Využívání moderních nástrojů pro různé analýzy pro rozvoj e-shopu
  • Aktivní konzultace nejen nad SEO 

 


danesi-shop.czVýkonnostní SEO v praxi

Jak funguje výkonnostní SEO model v praxi? Jako příklad jsme vybrali perspektivního klienta danesi-shop.cz

Danesi-shop.cz

Rodinná firma DANESI s.r.o., je prodejcem zahradního vybavení, techniky a dalšího nářadí či domácích potřeb. Specializuje se výhradně na online prodej – internetový obchod na doméně www.danesi-shop.cz.

Se společností DANESI s.r.o. jsme započali spolupráci v lednu 2012. Naším úkolem bylo od počátku zvyšovat relevantní návštěvnosti z mnoha různých klíčových slov. V rámci optimalizace se nezaměřujeme tedy na jedno či dvě hlavní slova, ale na celý eshop komplexně.

danesi-shop.cz

Na počátku každé spolupráce je důležité vytvořit analýzu klíčových slov, která nám odhalí současnou hledanost mnoha klíčových slov v oboru, jejich sezónnost. Na tuto analýzu pak navazuje velké množství činností. Pro komplexnější hodnocení využíváme také různé analytické nástroje. Z těchto souhrnných dat jsme schopni zjistit nevyužitý potenciál webu i kategorie, na které je potřeba se primárně zaměřit.

Od společnosti DANESI s.r.o. jsme také získali důležité podklady (kategorie a produkty zajímavé pro klienta z hlediska marže), které jsme také využili při plánování činností a oblastí optimalizace na následující měsíce.

O úspěšné spolupráci hovoří jasná fakta (viz. níže). Ale i vzájemná důvěra díky oboustranné vysoké aktivitě a reálným kladným výsledům.

V současnosti se mimo jiné také vzájemně podílíme na hledání dalších oblastí pro potenciální rozšiřování sortimentu. Tento velmi účinný „obrácený model“ již přináší velmi dobré výsledky.

Chcete vědět jak je na tom Váš e-shop? Otestujte si ho!

 


Výkonnostní SEO – data z praxe

Výsledky danesi-shop.cz z neplaceného vyhledávání lze velmi reálně zobrazit pomocí grafů z nástroje Google Analytics.

Vývoj návštěvnosti a tržeb ze SEO

Následující grafy zobrazují návštěvnost a tržby z neplaceného vyhledávání za období 1.1.2011 - 31.7.2012.

výkonností seo

E-shop jsme začali optimalizovat v lednu 2012. Během 2 měsíců práce (průměrná reakční doba vyhledávačů na změny) se nám podařilo částečně i díky vlivu sezónnosti zvýšit návštěvnost z neplaceného vyhledávání téměř o 170%, tržby (viz 2. graf) pak přibližně o 350%.

Graf vývoje návštěvnosti ze SEO od počátku roku 2011


výkonnostní seoBěhem 4 měsíců (v květnu 2012) jsme pak zvýšili návštěvnost oproti lednu 2012 o více než 200%, tržby pak téměř o 370%.

Tyto výsledky byly zapříčiněny zlepšením pozic (a tím často i radikální vzestup návštěvnosti) velkého množství klíčových slov, která jsme na e-shopu optimalizovali.

Graf vývoje tržeb ze SEO od počátku roku 2011

Přípravu na hlavní letní sezónu u e-shopu danesi-shop.cz tak hodnotíme jako velmi úspěšnou. V současnosti se již zaměřujeme na další sortiment, který má hlavní sezónnost na podzim.


Kdy bude výkonnostní SEO fungovat?

Pro koho je model určen?

Výkonnostní model SEO může být velmi účinnou variantou i pro Vás. Pokud jste ochotni nám důvěřovat, ale také se sami aktivně optimalizace účastnit, můžeme být společně úspěšní.
Velkou podporou pro optimalizaci jsou konkurenční výhody (nízké ceny, vhodně zvolené marketingové akce, dobrá dostupnost zboží, vysoká a dlouhodobá odbornost apod.)

Pro koho je model nevhodný?

Některé úpravy je třeba realizovat v administraci webu pouze za pomoci či souhlasu klienta. V případě neaktivity či špatné komunikace můžou být zásadní činnosti pozastaveny, pak nelze efektivně e-shop optimalizovat.
Výkonnostní model tedy není příliš vhodný pro klienty, pro které není e-shop prioritou a nemají čas se aktivně optimalizace účastnit.

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*