UrbanStore.cz: Unikátní kampaň zvyšuje prodeje u stávajících zákazníků

Našeho klienta UrbanStore.cz jsme na jaře 2016 oslovili s nápadem na novou e-mailovou kampaň, která bude určena k reaktivaci jeho stávajících zákazníků. Chtěli jsme přitom maximálně využít údaje, jež máme o každém zákazníkovi k dispozici – konkrétně webtracking, historii transakcí i jeho preference.

Klientovi jsme konkrétně navrhli remarketingovou kampaň zacílenou výhradně na stávající zákazníky, kteří po svém nákupu znovu navštívili jeho e-shop. Těmto zákazníkům jsme přitom nechtěli předkládat klasickou prodejní nabídku, ale zvýšit jejich informovanost. Newsletter, jenž jsme vytvořili, se pak stává jednoduchým prostředníkem k jednotlivým značkám oblečení, které UrbanStore.cz prodává.

Kampaň je klientem vyhodnocována především na základě zájmu o newsletter. Pro tento účel plně postačuje metrika open rate. Hodnoceny jsou také získané tržby. Kampaň je dlouhodobě třetí nejúspěšnější z pohledu tržeb, návštěvnosti i průměrné hodnoty objednávky. Zároveň si drží též vysoké hodnoty open rate mezi 26 až 53 %.

Kampaň byla za své originální pojetí oceněna v roce 2016 v soutěži WebTop100, kde získala 1. místo v kategorii E-mailingová kampaň.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*