Na Skliku lze nově využívat automatická pravidla. Kampaně zefektivní až o 20 %!

V reklamní síti Sklik lze nově přes externí nástroj společnosti ACOMWARE využívat automatická pravidla, která inzerentům usnadní práci s optimalizací kampaně. Podle prvních výsledků pomohou zvýšit efektivitu až o 20 %, což může e-shopům přinést až stovky nových objednávek.

Společnosti ACOMWARE a Sortivo spustily v minulých dnech nové rozšíření reklamní sítě Sklik, které umožňují automatickou optimalizaci cen za proklik, formou externí aplikace využívající API Skliku. Společnost ACOMWARE nabízí automatická pravidla svým zákazníkům exkluzivně od 14. března 2014.

První výsledky potvrzují, že při využití automatických pravidel dochází k výraznému zvýšení efektivity kampaněJiž dnes jsme schopni postupně zvyšovat rentabilitu kampaní o 10-20 %. Dochází tím ke zlepšení výkonu celé kampaně, například formou nárůstu počtu objednávek,“ vysvětluje Jan Fencík, Performance Advertising Manager ve společnosti ACOMWARE.

Automatická pravidla v síti Sklik fungují na jednoduchém principu: zákazník si zvolí pravidla, podle nichž mu systém automaticky upravuje ceny za proklik. Může jít například o pozice klíčových slov, podíl nákladů na obratu, konverzi a další parametry. „Můžete například zvýšit cenu za proklik u takových klíčových slov, kde podíl nákladů na příjmy nepřesáhne 20 %. Tím si zajistíte co nejlepší pozici klíčových slov ve výsledcích vyhledávání a zároveň větší množství objednávek,“ dodává Jan Fencík. Pravidla lze přitom nastavovat libovolně a bez omezení.

Vývoj automatických pravidel bude v následujících týdnech dále pokračovat, a to zejména v propojení s existujícím nástrojem společnosti Sortivo PPC Hit. Ten umožní automaticky generovat sestavy a kampaně na základě XML feedu zboží e-shopu. Během krátké doby tak může eshop spustit tisíce sestav na konkrétní produkty a jednoduše je aktualizovat.

Společnost ACOMWARE se aktivně podílela na vývoji automatických pravidel pro zákazníky. „Díky vzdělaným specialistům, automatickým pravidlům Skliku a s využitím dalších technik dnes nabízíme nejlepší správu PPC kampaní pro segment e-commerce,“ dodává ředitel společnosti Jan Penkala.

Celá tisková zpráva je ke stažení zde.

cs_CZCZ