Na projektu se podílejí

Petr Cikán Head of Email Marketing
Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

Tescoma: Originální e-mailová kampaň propaguje kulinářské akce

Společnosti Tescoma pomáháme s e-mailovým marketingem již od roku 2013 a za prvních 12 měsíců jsme jí zvýšili obrat z e-mailingu o 99 %. V polovině roku 2015 jsme pro ni vymysleli také originální automatizovanou kampaň, která slouží k podpoře Tescoma promo týmu.

Kampaň má následující podobu:

  • Cílová skupina: Členové věrnostního programu „Tescoma to má“, kteří byli registrováni na dané prodejně
  • Termín rozesílky: Vždy 5 dní a 1 den před konáním kulinářské akce
  • Motivace: Možnost zúčastnit se akce a sleva 20 % na nákup zboží v den jejího konání
  • Hlavní metrika: Nárůst tržeb v den konání akce

Efekt kampaně je patrný nejen na návštěvnosti kulinářských akcí, ale též na průměrném růstu tržeb, který dosahuje 211 %. Kampaň díky tomu uspěla v letošním ročníku soutěže WebTOP100, kde obdržela druhé místo v kategorii nejlepších e-mailingových kampaní.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie e-mailingu pro e-shop Tescoma. Vítězný projekt soutěže WebTop100 2016.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*