SpokojenýPes.cz: důraz na retenci přinesl zvýšení tržeb o 400 %

Za necelý rok po změně na koncept inteligentního e-mailingu zvýšil SpokojenýPes.cz své tržby z tohoto kanálu na 400 %. Jak jsme to dokázali?
S internetovým obchodem SpokojenyPes.cz jsme začali pracovat na optimalizaci e-mailové komunikace v květnu 2015. V té době tvořil e-mailing zhruba 3 % obratu společnosti a docházelo pouze k nepravidelným rozesílkám newsletterů bez automatizace nebo prvků personalizace.

Klientovi jsme proto doporučili změnu rozesílacího nástroje na pokročilé řešení pro marketingovou automatizaci IBM Marketing Cloud a také další související aktivity:

Nová strategie e-mailové komunikace přinesla po realizaci výše uvedených kroků zvýšení podílu na tržbách na 15 % z původních 3 %. Celkové navýšení tržeb z e-mailingu pak tvoří zhruba 400 %.

Více informací najdete v infografice, kterou najdete pod tímto textem.

Případová studie - Case-SpokojenyPes-2016
Případová studie – Case-SpokojenyPes-2016

 

cs_CZCZ