Autor článku

Jan Penkala CEO
Jenda je od února 2014 ředitelem naší společnosti. Má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

Slovo do pranice: Správná e-mailová komunikace zákazníka udrží

Udržet si stávajícího zákazníka a přimět ho k opakovanému nákupu začíná být pro české prodejce klíčové. Nepomáhá jen dobrá nabídka zboží nebo služeb, podobně důležité je se zákazníkem pravidelně komunikovat a budovat vztah. 

 

Celý článek, který vyšel na strategie.e15.cz, najde na http://strategie.e15.cz/zurnal/slovo-do-pranice-spravna-e-mailova-komunikace-zakaznika-udrzi-1116138.

 

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*