Školení IBM Marketing Cloud

Přijďte na školení nástroje IBM Marketing Cloud, kde vám ukážeme komplexní využití nástroje pro efektivní tvorbu a vyhodnocování e-mailové rozesílky.

Co se na školení dozvíte?

Konfigurace účtu

V první části školení vás provedeme základním nastavením účtu v systému s ohledem na nastavení práv a rolí uživatelů. Také si ukážeme možnosti nastavení integrace s webovou analytikou (Google Analytics, Omniture, WebTrends aj.) a webtrackingem.

Data, databáze, tvorba queries​

V další části vám ukážeme, jakým způsobem lze budovat databázi (Single Opt-In a Double Opt-In). Projdeme si jednotlivé typy datových polí, způsoby importů datových typů do databáze a možnosti využití dat pro e-mail behavior.

Zároveň si vyzkoušíme možnosti tvorby queries na základě datových typů z databáze, chování příjemců v e-mailu nebo z relačních tabulek.

Newslettery, vstupní stránky, asset library

Třetí část školení nabídne technické nastavení jednotlivých vstupních stránek v rámci programu (welcome stránka, odhlašovací stránka) včetně jejich editace a stylování.

Ukážeme si také, jak pracovat s prostředím pro tvorbu e-mailů. Podíváme se, jak nastavit hlavičku e-mailu, nebo jak kontrolovat odkazy v e-mailech. Zároveň si ukážeme, jak nastavit e-mailovou rozesílku (Send Time Optimization, Spam Check, Personalizace nebo A/B testing).

Automatizované programy

Další část nabídne automatizaci programů v rámci e-mailové rozesílky. Podíváme se, jak nastavit opakovanou rozesílku ve vyhrazený čas a přiřadit e-mailové kontakty do automatizovaného programu.

Tvorba reportů

Poslední část nabídne vhled do reportingu v rámci IBM Marketing Cloud, kde se podíváme na základní reporty e-mailových metrik (open rate, click-through-rate, bounce rate) nebo na trendové reporty, které pomohou optimalizovat čas rozesílky, nebo na report chování zákazníků v rámci nastaveného webtrackingu.

Školení je určeno pro e-mailingové specialisty z firem, kteří realizují rozesílku prostřednictvím IBM Marketing Cloud. Obsah školení může být úzpusoben na základě vašich potřeb a v průběhu bude dostatečný prostor k praktickému tréninku.

Školení se bude konat v prostorách společnosti ACOMWARE (Budějovická 778/3, Praha - Pankrác) v časovém rozsahu 6 hodin (včetně pauzy na oběd). Součástí je lehké občerstvení (ovoce, chlebíčky, čaj, káva, voda).

Celková kapacita školení je 5 osob.

Všechny termíny již vypršely. Zkuste si ale vybrat jiné školení nebo workshop z naší nabídky.

Školí Vás

Martin Halama Senior Email Marketing Specialist
Martin v ACOMWARE působí na pozici e-mailového specialisty, má na starosti tvorbu e-mailové strategie, stejně jako přípravu a rozesílku newsletterů a nastavování personalizované komunikace a automatizovaných kampaní.

Máte dotaz ke školení?

Telefon: (+ 420) 737 289 119

Ohlasy ze školení

Když chcete zvýšit výnos z e-mailové komunikace, potřebujete několik věcí, bez kterých se vám to nepodaří. Základem je vhodné sw řešení, jeho implementace a následná podpora. Sofistikované nástroje jako Silverpop, vyžadují specialisty, kteří pomohou nastavit správně procesy, automatiku, segmentaci, personalizaci a další vychytávky inteligentního e-mailingu.

Filip Černý Marketing manažer Kytary.cz


Se společností ACOMWARE spolupracujeme v oblasti emailingu, pro který používáme platformu Silverpop. Musím ocenit profesionalitu a nasazení, kterých se nám od ACOMWARE dostává, obzvláště při porovnání s jinými konzultanty, se kterými spolupracujeme. S úrovní poskytovaných služeb jsme spokojení.

Josef Mech Jednatel Sportobchod.cz