Na projektu se podílejí

Jan Penkala CEO
Jenda je od února 2014 výkonným ředitelem naší společnosti, zodpovídá tak za směrování, řízení ACOMWARE a tvorbu strategie. Podílí se na marketingu, business developementu, obchodu, klientských vztazích a rozvoji produktu.

Ondřej Klega Head of Marketing and Business Development
Ondřej má v ACOMWARE na starosti vedení týmu marketingu. Zaměřuje se také na partnerské činnosti, přednáší na konferencích o problematice e-commerce (Shoproku Meeting 2012, E-business Forum), participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Kamil Gric PR Manager
Kamil pracuje na pozici Marketing Manager, kde má na starosti řízení marketingového týmu. Aktivně se věnuje zejména problematice PR a obsahu. Připravuje případové studie, výstupy pro média i populárně-naučné články pro náš blog.

Na internetu už prodává většina obchodních řetězců.

Z výzkumu na vzorku 125 prodejců 16 různých segmentech, který připravila společnost ACOMWARE ve spolupráci s katedrou marketingu Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, vyplývá, že na internetu prodávají své zboží všichni největší obchodníci v celkově 7 segmentech. Vlastní e-shop provozuje již 91 firem.

Mezi segmenty, v nichž došlo v roce 2016 k největšímu nárůstu počtu nových e-shopů, patří nově též sportovní vybavení a zboží pro zdraví a krásu. Kromě nich nabízejí své produkty na internetu také všichni významní prodejci hraček, knih, koberců, zverimexu, či vybavení do koupelen.

Již loni začaly firmy reagovat na přesun zákazníků z běžných počítačů na mobilní zařízení, které využívají nejen k hledání zboží, ale též k nákupům. Mobilní nebo responzivní web, který umožňuje korektní zobrazení na mobilních zařízeních, už má 70 % prodejců. Za poslední dva roky se toto číslo významně zvýšilo o více než dvojnásobek.

Pozitivně se vyvíjí také nabídka služeb, které jednotliví obchodníci na internetu nabízejí. Možnost vyzvednout si zboží objednané na internetu v kamenné prodejně nabízí podobně jako loni 75 % firem. Výrazně se navíc zvýšilo množství obchodníků, kteří v e-shopu uvádějí, zda je dané zboží v prodejně skladem – aktuálně tuto informaci najdeme u poloviny firem. Možnost reklamovat zboží v kamenné prodejně nabízí již 65 % prodejců, přímo vrátit zboží jde ale jen u 45 % obchodníků.

 

Kompletní studie Retail 2017 ke stažení:

(Zanechte prosím váš e-mail v následujícím formuláři, studie vám bude zaslána do 14 dní)

#Formulář# 




Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*