Remarketing

Oslovte (znovu) své návštěvníky!

Remarketing představuje nový způsob v komunikaci s velmi specifickým publikem – s Vašimi vlastními návštěvníky. Při správně zvolené strategii se zvýší konverzní poměr v průměru až 2,4× v porovnání s běžnou PPC reklamou ve vyhledávání a až 3,6× v porovnání s kontextovými kampaněmi. 

Díky remarketingu můžete skutečně cílit na uživatele

 Návštěvníci Vašich stránek jsou tím nejrelevantnějším publikem. Jejich oslovení je navíc velmi efektivní – uživatelé totiž již znají Váš web, logo i nabídku produktů.

V současné chvíli je tak remarketing nejúčinnější nástroj pro inzerci v obsahové síti, konverzní poměry jsou vyšší až několikanásobně. Žádný jiný nástroj neumožní Vaše návštěvníky oslovit takto efektivně.

 

 
náhled webu ck neckermann

CK Neckermann už výhody remarketingu objevil. Vyzkoušejte ho i Vy.

náhled webu astratex.cz

I díky remarketingu buduje Astratex.cz svůj brand. 

7 situací, v nichž remarketing pomáhá

  1. Připomenutí se – oslovte návštěvníky, kteří u Vás byli, ale nenakoupili
  2. Podpora prodeje – snižte pomocí remarketingu počet opuštěných košíku
  3. Podpora vlajkového produktu – nabídněte je správnému publiku
  4. Up-selling – nabídněte zákazníkům doplňkový sortiment nebo službu
  5. Podpora opakovaných nákupů – zákazníci, kteří Vás již znají, jsou mnohem ochotnější k dalšímu nákupu
  6. Komunikace – dejte svým zákazníkům vědět o novinkách nebo akcí
  7. Brand – budujte brand v povědomí těch, kteří Vás již navštívili

  

Kontaktujte nás a začněte cílit reklamu efektivně

Zaměřte se s námi na uživatele, kteří opustili košík či navštívili konkrétní kategorii a oslovte je efektivní cestouZanechte nám na sebe kontakt, ozveme se Vám a nezávazně nabídneme vhodné řešení pro Váš e-shop.

 

 

feedo.cz náhled webu

Remarketing jsme využili v kampani Pampers, která přinesla zvýšení obratu o 170 %. 

 

Podívejte se na video Remarketing

Ondra Klega na WorkshopOPEN přednáší o remarketingu. Na konkrétním případu u klienta Astratex ukazuje, jak označit uživatele, kteří si prohlíželi konkrétní typ zboží a jak jim poté cíleně zobrazit relevantní reklamu. Dále se dozvíte, jak cílit na zákazníky podle jejich zájmů a uvidíte, jaký dopad má remarketing právě u Astratexu. Více ve videu.

 

400+ zákazníků ročně
A každému se věnujeme naplno!

Spokojení klienti

ACOMWARE pro nás několik měsíců spravuje veškeré PPC kampaně. Musím říct, že jsme se spoluprací velmi spokojeni. Ukázalo se, že kampaně dosahují výrazně vyššího počtu konverzí, při nižší ceně za konverzi, než tomu bylo při správě předchozí firmou. Kromě toho dostáváme od ACOMWARE množství rad a připomínek nad rámec naší spolupráce.

Ing. Vlastimil Vávrů
CEO Maternia, s.r.o.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*