Případové studie

Naše práce přináší výsledky. Podívejte se proto na konkrétní příklady toho, jako jsme e-shopům pomohli zvítězit.

Monitoring sociálních sítí - testujeme podprsenky

Případová studie má za cíl ukázat, jaké jsou možnosti neplacených nástrojů při analýze sociálních sítí a blogů. Jako zvolené téma pro analýzu byly vybrány „podprsenky“ (hlavní produkt e-shopu Astratex.cz).

 



Výkonnostní model SEO - zvyšujeme návštěvnost o 200 %

Výkonnostní SEO je obchodní model, který je zaměřen čistě na výkon v rámci návštěvnosti z neplaceného vyhledávání. Platíte tedy pouze za návštěvníky, které jsme Vám na e-shop či informační web přivedli.



Exkluzivní sortiment ve srovnávačích cen - vyplatí se?

I přesto, že srovnávače cen mají primárně najít "nejlevnější zboží", zkušenost s internetovým obchodem Kulina.cz nás přesvědčila, že služba XML srovnávačů cen je vhodná i pro e-shopy, nabízející exkluzivní sortiment.

 



Feedo.cz: Kampaň Pampers – prodáme v lednu 7 kamionů plenek?

Reklamní kampaň Pampers dokázala e-shopu Feedo.cz zvýšit obrat o cca 170 %.  Prvotním cílem bylo zvýšit počet návštěvníků webu a odběratelů emailu, druhotným zvýšit konverzní poměr e-shopu.

 



Topenílevně.cz: Uživatelské testování odhalilo chyby v použitelnosti

Internetový obchod TopeníLevně.cz vykazoval výrazně nižní konverzní poměr. Úkolem uživatelského testování tedy bylo odhalit co nejvíce překážek na cestě přeměny návštěvníka v zákazníka.



Vliv budování odkazů na neplacené vyhledávání

Nárůst počtu návštěv z neplaceného vyhledávání o 90,45 % za 5 měsíců. a meziroční posílení tržeb z vyhledávání o 225%. Co tento nárůst způsobilo? Podívejte se na případovou studii z dubna 2013.



Získání vyššího tržního podílu na vysoce konkurenčním německém trhu

321linsen.de je od roku 2012 jedním z e-shopů na německém trhu kontaktních čoček. Spolupráce s ACOMWARE přinesla trojnásobnou výkonnost PPC kampaní a splnění jednoho z hlavních cílů klienta.



Evropská značka Conrad Electronic zvýšila obrat z emailingu o 56 %

Evropská značka chytrých nápadů zvýšila obrat z B2C emailingu o 56 %, navzdory počtu odeslaných emailů. Díky automatizovaným programům jsme získali stovky nových zákazníků, zvýšili open rate i click rate a využili reaktivační proces k obnovení "mrtvých" kontaktů. 

 



Sklik retargeting přinese stovky objednávek

Dlouho očekávaná funkce retargeting v obsahové síti Sklik slibovala zvýšení počtu objednávek ze sítě Sklik. V pilotních kampaních, které jsme realizovali v lednu a únoru letošního roku, bylo naším cílem tuto skutečnost ověřit a prostřednictvím důsledné optimalizace kampaní zvýšení počtu konverzí optimalizovat.



Kytary.cz zvýšily inteligentním emailingem obrat o 85 %

Český e-shop Kytary.cz dosáhl díky nové strategii emailingu výrazného růstu návštěvností, konverzí i obratu. Jeho zákazníci navíc nejsou obtěžování nerelevantními emaily.



Studie transakčních emailů - jak české e-shopy komunikují se zákazníkem?

Pokud se rozhodnete vrátit zboží nakoupené na internetu, obchodníci vám peníze vrátí ve lhůtě 30 dnů, často dokonce již po několika dnech. Vyplývá to ze studie transakčních emailů, kterou jsme uskutečnili u 22 předních českých e-shopů. Ze studie také vyplynulo, že prodejci svým zákazníkům zasílají obrovské množství obchodních sdělení.



Jak jsme pomohli značce Pepe Jeans uspět na internetu

Známé fashion značce Pepe Jeans se vstup na internet vydařil – roste obratově, zvyšuje se hledanost a význam brandu a online prodej vhodně doplňuje běžné kamenné prodejny. Jak se to podařilo?



Expert.cz: Spuštění multikanálového prodeje u obchodníka s elektronikou

Nákupní sdružení Expert bylo jedním z posledních prodejců elektroniky, který vstoupil na online trh. Díky zajímavým konkurenčním výhodám e-shop uspěl a průběžně mu roste obrat i marže. Prodej na internetu navíc posílil některé kamenné pobočky.



Feedo: Přivedli jsme zákazníky z kamenných obchodů na internet

Feedo se díky své specializaci na výživu a zboží pro kojence pohybuje v oblasti FMCG – rychloobrátkového maloobchodního zboží. Cílovou skupinou jsou těhotné ženy a maminky s dětmi ve věku 0 – 3 roku, které většinou navštěvují kamenné prodejny.



Unikátní studie: 51 % českých retailových prodejců nemá e-shop

Více než polovina českých řetězců neprovozuje v ČR vlastní e-shop, nejmenší podíl e-shopů je v segmentu oděvu a potravin. Které obory naopak do online již vstoupily? Uvnitř unikátní analýza 87 největších prodejců a jejich vztahu k internetu.



Případová studie SEVT: Významný růst efektivity PPC kampaní

V případě e-shopu SEVT.cz se nám za 6 měsíců podařilo významně zvýšit obrat PPC kampaní, aniž by došlo k jakémukoliv růstu nákladů – ty naopak poklesly o téměř 20 %. Jak jsme toho dosáhli? 

 



Česká TESCOMA zvýšila svůj obrat z emailingu o 99 %

Český prodejce kuchyňského vybavení s námi již přes rok pracuje na vylepšení své emailové komunikace. Výsledkem je meziroční růst obratu o 99 % a téměř 20 000 nových kontaktů.



Studie: Češi nakupují na internetu nejčastěji v pondělí

Češi nakupují v internetových obchodech nejčastěji v pondělí dopoledne v době mezi 10-12 hodinou. Využívají k tomu zejména PC - podíl tabletů i mobilů je zatím velmi malý. Vyplývá to z naší studie, která zkoumala více než 585 000 transakcí u 18 významných českých e-shopů.



Tazne.cz: Nová strategie PPC přinesla růst tržeb o 458 %

Optimalizace PPC kampaní vám může v relativně krátkém čase přinést znásobení příjmů. Dobrým příkladem je e-shop Tazne.cz, kde jsme za 6 měsíců dosáhli významného růstu, aniž bychom zvýšili poměr nákladů vůči tržbám.



Studie: 57 % českých retailistů již provozuje e-shop

Po půl roce jsme znovu zkoumali, jak české obchodní řetězce využívají internet. Výsledky jsou potěšující – přibylo firem, které provozují vlastní e-shop. Horší je to s nabídkou služeb nebo optimalizací pro mobily. 

 



levneELEKTRO.cz: Vyšší obrat a nižší náklady na PPC kampaně

Pro nejoblíbenější e-shop v ČR podle soutěže ShopRoku 2014 spravujeme od loňského roku PPC kampaně. Ty se nám podařilo výrazně zefektivnit – z PPC nejen rostou tržby, ale zároveň jsme také snížili podíl nákladů na obratu více než 3x.

 



Baushop.cz: emailing tvoří po půl roce 11 % obratu

Internetový obchod Baushop.cz využíval ještě na začátku roku 2014 emailing k podpoře prodeje jen minimálně. Po našich změnách se ale podíl emailingu na obratu celé firmy výrazně zvýšil – za 2. pololetí 2014 již tvořil téměř 11 % všech příjmů.

 



DVDpremiery.cz: rychlejší růst v PPC díky automatizaci ppcHIT

Zavedení technologie ppcHIT pro automatizaci kampaní zvýšilo u e-shopu DVDpremiery.cz konverzní poměr i počty objednávek zejména v reklamní síti Sklik. Vyšší výkon PPC trvá i po vánoční sezóně.

 



Feedo.cz: obsahová kampaň přinesla tisíce návštěvníků

V létě jsme realizovali kampaň na podporu blogu největšího českého e-shopu se zbožím pro kojence Feedo.cz. Za minimální náklady se podařilo získat tisíce nových návštěvníků. 



Pepe-Jeans-Store.cz: Mobilní kampaň přinesla zákazníky e-shopu i prodejnám

Speciální jarní kampaň zaměřená na uživatele mobilních zařízení přinesla e-shopu Pepe-Jeans-Store.cz zvýšení návštěvnosti, růst počtu objednávek i podporu kamenných poboček. Jak jsme toho dosáhli?



Případová studie Maternia pro Marketing Festival

V zahraniční může být drahé nejen zboží, ale také inzerce. Problém s vysokou cenou PPC kampaní je však možné řešit hledáním vhodného segmentu trhu – ukazuje to případ VašeČočky.cz v zahraničí.



Penzo.cz: zrychlení expedice o 60 %

E-shop se zahradní technikou Penzo.cz začal na základě našeho doporučení využívat službu Balíkobot.cz. Výsledkem je výrazné zrychlení expedice a snížení personálních i dalších nákladů.



Studie: Dvě třetiny řetězců už prodává i přes e-shop

Možnost nakoupit na internetu už svým zákazníkům nabízí více než dvě třetiny největších obchodních řetězců v ČR. Nejvíce e-shopů přitom loni otevřeli prodejci módy, naopak své zboží online stále nenabízí prodejci potravin nebo drogerie. Lepší se i nabídka služeb.

 

Z výzkumu na vzorku 126 největších obchodních řetězců, který připravila společnost ACOMWARE ve spolupráci s katedrou marketingu Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze, vyplývá, že se přístup prodejců k trhu e-commerce za poslední 2 roky dramaticky zlepšil. Vlastní e-shop provozuje již 67 % velkých řetězců.

Mezi segmenty, v nichž došlo v roce 2015 k největšímu nárůstu počtu nových e-shopů, patří též lékárny nebo stavebniny. Na opačném chvostu se stále krčí potraviny a drogerie. Počet nových internetových obchodů přitom bude rovněž v příštích letech přibývat. V příštích letech přibude podle odhadů až 25 dalších e-shopů.

Takřka všechny obchodní řetězce již v současnosti využívají internet alespoň k základní prezentaci své značky a zboží. Ty obchody, které nemají e-shop, zpravidla zveřejňují na svých stránkách katalog zboží nebo akční letáky. Obchodníci také v loňském roce více než v předchozím zareagovali na trend mobilního nakupování. E-shopů či webů optimalizovaných pro mobilní zařízení přibylo 76 % a celkem jich je 79 ze 126 sledovaných.

Pro koncové zákazníky je pozitivní též stále větší možnost vyzvednout si či reklamovat zboží v kamenných pobočkách. Vyzvednutí zboží na prodejně nabízejí už téměř tři čtvrtiny všech retailistů a téměř všechny e-shopy, které byly spuštěny v roce 2015E-shopů, které nabízejí možnost reklamace či vrácení zboží na prodejnách, je meziročně o 52 % více. Stále ale platí, že tuto službu nabízí jen zhruba každý druhý prodejce.

Kompletní studie Retail 2016 ke stažení:

(Zanechte prosím váš e-mail v následujícím formuláři, studie vám bude zaslána do 14 dní)



SpokojenýPes.cz: důraz na retenci přinesl zvýšení tržeb o 400 %

Za necelý rok po změně na koncept inteligentního e-mailingu zvýšil SpokojenýPes.cz své tržby z tohoto kanálu na 400 %. Jak jsme to dokázali?Za necelý rok po změně na koncept inteligentního e-mailingu zvýšil SpokojenýPes.cz své tržby z tohoto kanálu na 400 %. Jak jsme to dokázali?



KOH-I-NOOR: Podpora brandu v zahraničí zvýšila prodeje

Na podzim 2015 jsme pro českého výrobce KOH-I-NOOR realizovali kampaň zaměřenou na podporu značky. Ta přispěla nejen ke zvýšení povědomí o značce, ale vedle také k zvýšení prodejů o 29 %.



Exasoft: zvýšení doručitelnosti a příjmů z e-mailingu

Jednomu z největších českých e-shopů zaměřených na IT a spotřební elektroniku jsme pomohli optimalizovat e-mailovou komunikaci. Výsledkem je růst příjmů o 68 %, významná role automatizovaných kampaní a spokojený zákazník.



Narex: První digitální kampaň známého výrobce nářadí

Známému výrobci a prodeji nářadí Narex jsme v loňském roce pomáhali s vůbec první digitální kampaní. Ta pomohla zvýšit povědomí o značce i získat nové návštěvníky.



Pánvičky.cz: využití značky MasterChef k podpoře prodeje

V loni na podzim jsme k příležitosti další řady kulinářské show MasterChef pomohli známému e-shopu Pánvičky.cz k růstu prodejů. To vše díky správnému využití zvýšené hledanosti.



Helcel nábytek: 5x vyšší obrat díky dlouhodobé spolupráci

S českým prodejcem nábytku spolupracujeme od roku 2013 a za tuto dobu jsme mu pomohli k zvýšení obratu na pětinásobek. Klíčem k růstu byly konzultace i výkonnostní marketing.



Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*