Prezentaci připravil

Jan Penkala CEO
Jenda je od února 2014 ředitelem naší společnosti. Má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

Prezentace z Marketing Festivalu

Emailový marketing je pro spoustu e-shopů jistým zdrojem obratů, se kterým ale nezachází příliš chytře. Co udělat pro to, aby se posunuly od bezadresné rozesílky propagačních emailů dle metody „čím víc, tím líp“, k efektivní personifikované nabídce?

 

Jenda Penkala na Marketing Festivalu 2013 ukázal 7 konkrétních technik, které nakopnou emailový marketing. Mezi problémy dneška patří rostoucí frekvence a s tím spojené zahlcení zákazníků newslettery, což vede ke snižující se open rate. Účastníci workshopu se dále dozvěděli, jaké jsou podmínky inteligentního emailingu a jakých zásad se držet.

Poté už ukázal všechny techniky, mezi které patří například dynamizace propagační rozesílky, segmentace, welcome proces nebo opuštěný košík.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*