Podzimní školení na téma PPC, Google Analytics či analýza klíčových slov

Naše podzimní série školení vám rozšíří obzory a pomůže zorientovat se v důležitých aspektech online marketingu. Zajímají vás PPC kampaně, správné využití Google Analytics nebo analýza klíčových slov? Vše vysvětlíme a ukážeme na praktických příkladech.

Založení efektivních PPC kampaní

Naučte se používat všechny pokročilé možnosti PPC reklamy a získejte lepší návratnost investic! Na našem školení vám ukážeme, jak vytěžit maximum z PLA kampaním, jak využít rozšiřující funkce kampaní nebo jak vytvořit správnou strukturu účtu bez duplicit.

Více informací: http://www.acomware.cz/zalozeni-efektivnich-ppc-kampani/

Školení mailingu od A do Z

Na školení mailingu se naučíte řídit, zlepšovat a vyhodnocovat e-mailing. Dozvíte se, jak získat emailové kontakty a přetvořit je v zákazníky nebo jak učinit propagační rozesílku více relevantní. Zaměříme se také na automatické kampaně a jejich přínos.

Více informací: http://www.acomware.cz/skoleni-mailingu-od-a-do-z/

Založení a nastavení účtu GA

Nástroj Google Analytics je šikovným pomocníkem každého provozovatele e-shopu. Na školení GA se dozvíte, proč a jak měříme stránky, co dělají návštěvníci vašich stránek a co vám skutečně přináší peníze. Naučíte se nastavit cíle, pracovat s asistovanými konverzemi, filtrovat i zpracovávat data a využívat nejdůležitější zkratky. Přijďte se naučit, jak s vašimi investicemi naložit co nejefektivněji.

Více informací: http://www.acomware.cz/zalozeni-a-nastaveni-uctu-ga/

Jak psát texty pro svůj e-shop

Naučte se psát texty, které vaše zákazníky zaujmou a pomohou s prodejem vašeho zboží. Naučíme vás, jak formulovat efektivní výzvu k akci, jak psát PR článek nebo poutavý příběh na sociální sítě. Zanalyzujeme, co o vaší firmě říkají info texty a projdeme i produktové kategorie. Zúčastněte se našeho školení a vybudujte efektivní obsahovou strategii.

Více informací: http://www.acomware.cz/jak-psat-texty-pro-svuj-e-shop/

Analýza KW a návrh informační struktury

Chcete se dozvědět pokročilé tipy, jak zanalyzovat klíčová slova? Jak a kde data sbírat a jakým způsobem je klasifikovat? Přijďte na naše školení, kde si vše vyzkoušíte v praxi. Navíc vás blíže seznámíme s řadou nástrojů jako Google AdWords, Sklik nebo Collabim. Chybět nebudou ani praktické ukázky hotových analýz.

Více informací: http://www.acomware.cz/analyza-kw-a-navrh-informacni-struktury/

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*