Pánvičky.cz: využití značky MasterChef k podpoře prodeje

V loni na podzim jsme k příležitosti další řady kulinářské show MasterChef pomohli známému e-shopu Pánvičky.cz k růstu prodejů. To vše díky správnému využití zvýšené hledanosti.

Pánvičky.cz nás oslovily v létě 2015 při přípravách na podzimní sezonu. Záměrem e-shopu bylo maximálně posílit prodej zboží značky MasterChef, které nese totožný název jako známá kulinářská show, jejíž další řada byla na podzim odvysílána.

Klientovi jsme doporučili, aby své finanční prostředky investoval do PPC kampaní, a využil tak zvýšené hledanosti brandu MasterChef k získání nových zákazníků. Provedli jsme audit dosavadních kampaní, který odhalil řadu nedostatků, a provedli jejich přepracování zejména v následujících oblastech:

  1. Změna struktury kampaní a reklamních slov
  2. Doplnění kampaní o relevantní rozšíření a negativní klíčová slova
  3. Spuštění nových produktových kampaní
  4. Nastavení doplňkové DSA kampaně
  5. Spuštění akviziční kampaně pro nábor nových návštěvníků
  6. Remarketingové aktivity

Výsledky provedených změn byly okamžité. Hned v prvním měsíci (září 2015) se nám podařilo meziročně zvýšit počet objednávek z PPC kampaní o 114 % a konverzní poměr o 27 %. Růst počtu objednávek pokračoval i v říjnu, kdy se nám dokonce podařilo naplnit jeden z hlavních cílů: zvýšit celkové tržby e-shopu o 51 %. Za celé období září–prosinec 2015 se pak obrat z PPC meziročně zvýšil dokonce o 77 %.

Více informací najdete v infografice, kterou najdete pod tímto textem.

Případová studie - Case-Panvicky-2016
Případová studie – Case-Panvicky-2016
cs_CZCZ